800 هزار فرصت شغلی در صنعت فرانسه از بین رفته است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، این درحالی است كه با آغاز بحران مالی جاری در حوزه یورو بویژه فرانسه، بر شمار كارخانه ها و صنایع بزرگ و كوچك در معرض خطر تعطیلی افزوده شده است و نگرانی از ادامه این روند نیز در رسانه ها بازتاب یافته است.

افزون بر واحدهای صنعتی، شماری از موسسات مالی و بانك های بزرگ فرانسوی نیز از دامنه بحران های مالی در امان نمانده و با محدودیت های دست و پاگیری در زمینه امكان دستیابی به اعتبار و اعطای وام های كلان مورد نیاز متقاضیان، مواجه شده اند.

كاسته شدن از نشان اعتبار مالی جهانی فرانسه از سوی موسسه ارزش سنجی استاندارد اند پورز نیز اعتراض های سران احزاب مخالف و آگاهان اقتصادی از عملكرد دولت در این زمینه را در پی داشته و بر دامنه مشكلات مالی موجود افزوده است.

چندی پیش نیز پالایشگاه 'پتروپلوس' فرانسه به دلیل بحران مالی و مشكلات مرتبط با گشایش اعتبار بانكی برای خرید و ذخیره سازی نفت خام مورد نیاز ، عملا از چرخه فعالیت اقتصادی بازمانده و در مسیر مزایده قرار گرفته است.

این شركت مشترك اروپایی، متشكل از پنج پالایشگاه در كشورهای مختلف اروپا است.

فرانسه كه به شدت از سوی مجامع بین المللی به دلیل بدهی های عمومی یك هزار و 700 میلیارد یورویی و همچنین كسری بودجه 100 میلیارد یورویی مورد انتقاد قرار گرفته است، نمی تواند كارخانه های بزرگ خود را حفظ كند.

بحران مالی، بالا بودن دستمزدها، قیمت زیاد مواد اولیه، كالا و خدمات موردنیاز صنایع و پرداخت مالیات سنگین به دولت، سبب شده است صاحبان صنایع و سرمایه گذاران انگیزه خود را برای ادامه فعالیت در فرانسه از دست بدهند.

اخیر نیز طی یك گزارش رسمی اعلام شده كه پرداخت مالیات سنگین و دیگر عوامل پنهان و دست و پاگیر، سالانه سبب خروج یك هزار و 200 سرمایه گذار از فرانسه می شود كه بیشتر آنان نیز سوییس و بلژیك را انتخاب می كنند تا با تسهیلات كشورهای مقصد، فعالیت كنند.

اروپام **1495**1516





:: برچسب‌ها: گربه , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: