كی روش: برای صعود به جام جهانی یك روز را هم از دست نمی دهیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'كارلوس كی روش' چهارشنبه شب پس از تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم در بازی امروز نمایش خوبی داشتند و گل های زیبایی به ثمر رسید، از این رو تماشاگران با رضایت به خانه های خود بازگشتند.

كی روش ادامه داد: هدف اصلی تیم ملی فوتبال ایران، صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست گروه پنجم بود كه به هدف خود دست یافتیم.

وی اضافه كرد:‌ به بازیكنان و كادر فنی تیم قطر كه با تساوی مقابل ایران توانستند به مرحله بعد صعود كنند، تبریك می گویم.

كی روش با ابراز خرسندی از بازی درخشان 'اشكان دژاگه' در نخستین حضور خود در تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی به بازیكنانی همچون دژاگه كه دارای تجربه بین المللی هستند نیاز دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینكه كه 90 روز تا صعود به

جام جهانی فرصت داریم، افزود: به افرادی كه فكر می كنند ما یك روز هم غافل شویم اعلام می كنم از اكنون برای حضور پرقدرت در مرحله بعد آماده می شویم و هیچ فرصتی را از دست نخواهیم داد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به آمادگی مطلوب باید تلاش بیشتری انجام دهیم و همچون كشورهای عراق، اردن، عمان و قطر از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با طرح این پرسش كه 'آیا در زمان باقی مانده باید حرف بزنیم یا كار كنیم؟' اظهار داشت: صعود به جام جهانی فوتبال بسیار جدی است و ما برای موفقیت باید در همه عرصه ها از جمله داخل و خارج زمین بازی آماده باشیم.

كی روش تصریح كرد: پس از 11 ماه حضور در ایران این را می گویم كه باید بیدار باشیم و متفاوت كار كنیم، از این رو پشتیبانی از تیم ملی باید بیشتر شود.

وی افزود: چند ماه قبل نمی توانستم این مسایل را بیان كنم اما اكنون به ایران اشراف پیدا كرده ام و می توانم حرف بزنم، من برای خودم چیزی نمی خواهم بلكه تنها خواسته ام حمایت از تیم ملی همچون تیم های استقلال، پرسپولیس و تراكتورسازی است.

وی ادامه داد: برای صعود به جام جهانی باید بهترین تیم را از نظر آماده سازی داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف باید به مسایل جزیی نیز توجه كنیم.

كی روش گفت: ما حتی یك روز را هم نمی توانیم از دست بدهیم، بر این اساس با تمامی افراد دست اندركار تیم ملی برای رسیدن به هدف نهایی صحبت خواهم كرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: در همسایگی ایران كشورهایی از جمله عراق، اردن، عمان و قطر هستند كه سرمایه گذاری زیادی برای آماده سازی در مرحله بعد مقدماتی جام جهانی می كنند و ما نیز باید طرز تفكر حرفه ای را دستور كار قرار دهیم كه امیدوارم این مساله محقق شود.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: