اخبار كوتاه رادیو و تلویزیون
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مجید عاشقی تدوین این تله فیلم را بر عهده داشت و شهرام غلامپور نیز مشغول ساخت موسیقی آن است.

'كمی مانده به غروب' مضمونی اجتماعی و دینی دارد و 'عباس رافعی' آن را برای صدا و سیمای مركز اردبیل تهیه كرده است .

فیلمنامه 'كمی مانده به غروب' را آزاده احمدیان و علی اصغری بر اساس طرحی از مرجان اشرفی زاده نوشتند.

**برنامه زنده 'عید شما مبارك' به سردبیری 'محمدرضا پاكزادیان' با آغاز سال جدید هر روز ساعت 9 تا 11از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه نوروزی با هدف ایجاد فضایی شاد و سرگرم كننده برای خانواده ها در ایام نوروز تدارك دیده شده است و به صورت زنده با رویكرد اجتماعی و فرهنگی به مدت 120 دقیقه پخش می شود.

** برنامه‌ 'صد وادی عشق' به سردبیری و نویسندگی ویدا بابالو و تهیه كنندگی هدی مرادی در رادیو اینترنتی ایرانصدا به معرفی مراتب مختلف سیر و سلوك می‌پردازد.

همچنین اعتیاد به مشروبات الكی سه شبنه این هفته در برنامه گفت و گو محور 'فریاد خاموش' این شبكه رادیویی به بحث گذاشته می شود.

بررسی رقابت های فوتبال در سراسر دنیا محور برنامه دیگر این رادیو اینترنتی است كه روزهای چهارشنبه در برنامه 'فوتبال در چهار گوشه جهان' با حضور كارشناسان مطرح پیگیری می شود.

** 'محمدحسین صوفی' معاون صدای سازمان صدا و سیما در نشستی با مداحان كشور از نام‌آوران و پیشكسوتان این عرصه تجلیل می‌كند.

به گفته ابراهیم طاهری مدیر اداره كل نغمات آیینی، این نشست با هدف تعامل و ارتباط هرچه بیشتر با مداحان اهل بیت(ع) و پیوند عمیق­تر رسانه مردمی رادیو با جامعه مداحان برگزار می‌شود.

** نمایش رادیویی 'دشمن قاشق' به تهیه‌كنندگی مهتاب امینی و كارگردانی مجید حمزه و بر اساس داستانی از حسن مشكلاتی در مركز هنرهای نمایش رادیو تولید شد.

این نمایش با بازیگرانی چون محمد عمرانی، صفا آقاجانی، مینو جبارزاده، رامین پورایمان، عبدالعلی كمالی، ناهید مسلمی، محمد پورحسن، مهدی نمینی مقدم، حوا الهویی، بهرام سروری نژاد و مهرداد عشقیان تولید شده است و به زودی از شبكه رادیویی ایران پخش می شود.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: شهری , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: