یك بانوی ایرانی در رشته كارشناسی ارشد دریانوردی دانش آموخته شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'صدیقه زارعی' از پایان نامه خود با عنوان 'شناسایی فاكتورهای كلیدی درانتخاب یك بندر جهت تهیه تداركات از سوی شركت های كشتیرانی' دفاع كرد و با كسب نمره 19 و 25 صدم در این رشته دانش آموخته شد.

وی پس از دفاعیه خود درگفت وگو با ایرنا، با قدردانی از اساتید راهنمای خود افزود: به خاطر علاقه زیاد به ادامه تحصیل در این رشته، مشكلات دوری راه را به جان خریدم و بارها بخاطر نبود پرواز مستقیم چابهار، به ناچار ‌از كیش به تهران یا مشهد می رفتم تا از آنجا به چابهار عزیمت نمایم.

زارعی گفت: رشته تحصیلی ام گرچه دریانوردی است، ‌اما هیچ فعالیت دریانوردی ندارد و كارم عمدتا بندری و پشتیبانی است.

وی كه مدرك كارشناسی خود با عنوان مدیریت بازرگانی دریایی - گرایش حمل و نقل را نیز پیش تر از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اخذ كرده است، افزود: این رشته با روحیه مردان سازگاری بیشتری دارد، از طرفی نیاز به اطلاعات زیاد در امور دریایی و تسلط به زبان انگلیسی دارد.

زارعی كه در هر دو مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد شاگرد اول گروه خود بوده است، افزود: مقاله پایان نامه اش به تازگی درهمایش تكنولوژی بین المللی دریایی سن پترزبورگ دركشور روسیه پذیرفته شده و درخرداد ماه می بایست برای ارائه سخنرانی به این كشور كه در علوم دریایی سرآمد است، سفر كند.

دانشگاه علوم دریایی چابهار افزون بر 40 سال قدمت آموزشی دارد.

ك/3 588/2729





:: برچسب‌ها: عکس ها , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: