سران ایتالیا و آلمان در باره بحران منطقه یورو با یكدیگر دیدار كردند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، مونتی پس از این دیدار در یك كنفرانس خبری مشترك با مركل در رم، گفت: ما با صدر اعظم آلمان به این نتیجه رسیدیم كه در این مرحله از بحران اقتصادی اروپا كه ظاهرا بخش حاد آن سپری شده است نیز نمی توان استراحت كرد.

وی گفت :اتحادیه اروپا هم اكنون باید وارد مرحله ای شود كه در ان به سیاست های رشد اقتصادی و اشتغال جوانان توجه بیشتری كند.

مونتی افزود: دولت فنی رم برای غلبه بر بحران و رشد اقتصادی تشكیل شد، بنابراین دولت باید به موضوع عدالت و فساد نیز بپردازد و این دو مورد نمی توانند خارج از دید دولت قرار بگیرند؛اوضاع اضطراری تمام نشده است اما می توانیم با تكیه بر نیروی خودمان انرا سپری كنیم.

'انجلا مركل' صدر اعظم المان نیز در این كنفرانس خبری، از شجاعت دولت مونتی دراجرای اصلاحات ریاضت اقتصادی قدردانی كرد و گفت: ما خواهان بهبود توان رقابتی و رشد اروپا هستیم.

مركل گفت: دولت مونتی اصلاحات شجاعانه ای انجام داد؛ روابط میان ما بسیار خوب است و قرار شد در تابستان نیز نشستی در رم داشته باشیم.

وی گفت :بحران یورو باعث شد تا نقاط ضعف خود را بشناسیم. ما باید مشاغل بیشتری ایجاد كنیم و با مونتی نیز به توافق رسیدیم تا دولت هایمان برروی این موضوع متمركز شوند.

دیدار مونتی و مركل قرار بود یك ماه پیش در رم انجام شود اما با استعفای رییس جمهوری المان، این دیدار تا به امروز به تعویق افتاد.

دیدار دو جانبه امروز در حالی انجام شد كه اوضاع مادرید و یونان سران اروپا را بیش از پیش نگران كرده است.

اروپا از سویی قصد دارد مرحله دوم كمك های نقدی خود را برای جلوگیری از ورشكستگی اتن به این كشور ارائه كند، اما در همین حال نگران شرایط وخیم اقتصادی مادرید و پیامدی است كه می تواند برای اقتصاد پرتغال به همراه داشته باشد.

اروپام ** 2171**1596





:: برچسب‌ها: قرمز , شب , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: