نقش بازار سرمایه در تامین مالی پررنگ تر می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،'علی صالح آبادی' روز دوشنبه با بیان این مطلب تصریح كرد كه با تنوع سازی ابزارهای تامین مالی، نقش بازار سرمایه در گسترش سرمایه گذاری ها و رونق تولید ملی افزایش می یابد.

وی بااشاره به اینكه تامین مالی از طریق بازار سرمایه در سال 1391 تسهیل خواهد شد، اظهار داشت: تقویت جذب منابع داخلی برای تامین مالی بنگاه ها و شركت ها از برنامه های اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار در سال جدید است تا این بازار بتواند به رونق تولید كمك كند.

سخنگوی سازمان بورس اضافه كرد: بحث فرهنگ سازی هم از طریق رسانه ها ادامه خواهد یافت تا مردم بیشتر با بازار سرمایه آشنا شوند.

صالح آبادی نقش رسانه ها در آشنایی عموم مردم با بورس و گسترش بازار سرمایه را مهم ارزیابی كرد و افزود : اگر مردم وارد صحنه اقتصادی نشوند، هیچ گونه رونقی در بازارها به وجود نمی آید.

وی خاطر نشان كرد : هم اكنون اشخاص حقیقی، به طور میانگین در حدود 50 درصد معاملات خرد را در بورس تهران انجام می دهند كه رسانه های گروهی درعمق بخشیدن به بازار و حضور سرمایه گذاران و تصمیم گیری های منطقی آن ها، نقش بسزایی ایفا می كنند.

سخنگوی سازمان بورس به سرمایه گذاران توصیه كرد با شناخت و رفتار منطقی وارد بازار سرمایه شوند كه در همین راستا، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع در برنامه های سازمان بورس قرار دارد.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: اروپا , جدید , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1391/1/7/1 - - گفته است :
سلام وبت عاليه نظر دادم جون خوب بود.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: