چهار مجموعه تلویزیونی در شبكه قرآن سیما تولید می شود
نوشته شده توسط : gogos

'حسن گروسی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ابرنا افزود: ورود به مقوله تولید فیلم و سریال های دینی از رویكردهای جدید شبكه قرآن و معارف است و در این راستا تولید چهار مجموعه تلویزیونی در گروه 'الف' با 45 ساعت برنامه نمایشی ویژه مناسبت های ماه مبارك رمضان، ماه محرم و دهه فجر به تصویب رسیده و مراحل نهایی فیلمنامه را طی می كند.

وی ادامه داد: شبكه قرآن و معارف سیما برای سایر مناسبت های مذهبی نیز بیش از 10 تله فیلم را در مرحله پیش تولید قرار داده كه در آینده درباره آن اطلاع رسانی می شود.

گروسی با بیان آنكه بیش از 30 درصد برنامه های این شبكه به برنامه های تلاوت قرآن كریم اختصاص یافته، افزود: برنامه هایی چون تفسیر قرآن كریم حضرات آیات جوادی آملی، مصباح یزدی، ری شهری و برنامه های اخلاقی حضرات آیات مجتهدی تهرانی، خوشوقت، مهدوی كنی و سیداحمد خاتمی نیز از از شبكه قرآن پخش می شود.

مدیر شبكه قرآن و معارف سیما یادآور شد: اكنون حدود 60 درصد برنامه های این شبكه برای نخستین بار پخش می شود، اما قرار است در سال 91، میزان تكرار در برنامه ها به 30 درصد كاهش یابد.

گروسی همچنین گفت كه این شبكه قصد دارد با انعقاد تفاهمنامه ای با مركز سیما فیلم، تعامل گسترده، موثر و هدفمندی را شكل دهد.

مدیر شبكه قرآن و معارف سیما، سال 91 را سال فعالیت جهادی برای راه اندازی جنبش عظیم برنامه سازی كیفی در این شبكه عنوان كرد و افزود: ورود جدی به حوزه تولید فیلم و سریال های دینی، تولید برنامه های موضوع محور و توجه همه جانبه به مولفه های چهارگانه دین، اخلاق، امید و آگاهی از سرفصل های اصلی شبكه قرآن در سال جاری خواهد بود.

گروسی، فعال سازی گروه فیلم و سریال شبكه قرآن را رویكرد اصلی این شبكه در سال 91 عنوان كرد.

فراهنگ ** 2025 **1418





:: برچسب‌ها: باند , طبیعت , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: