وزارت رفاه ویرایش جدیدی را از برنامه های چند سال گذشته تنظیم كرده است
نوشته شده توسط : gogos

'عبدالرضا شیخ الاسلامی' بعدازظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق كاركنان این وزارتخانه درحرم مطهر امام خمینی (ره)ضمن تبریك فرارسیدن هفته كار و كارگر به همه تلاشگران عرصه كار وخدمت رسانی به میهن، گفت: انشاءالله در سال جاری بتوانیم گام های بلند و موثرتری را در جهت توسعه اقتصادی كشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری برداریم.

وی افزود: وزارت رفاه، كار وامور اجتماعی به عنوان یكی از متولیان و مسوولان حاكمیتی در عرصه كار و تولید، برنامه ها و ماموریت هایی را برای خودش مقرر كرده بود كه به صورت مكتوب در سالهای گذشته همواره مورد پیگیری قرار می گرفت.

وزیر رفاه، كار واموراجتماعی با اشاره به شعار امسال كه از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، نام گذاری شده، گفت: همكاران ما در این وزارتخانه یك ویرایش جدیدی را از برنامه های چند سال گذشته انجام داده اند كه در بخش های مختلف بخصوص در جهت توسعه اشتغال و سرمایه گذاری وظایف و مسولیت ها را دنبال می كند و تقسیم كار بین دستگاههای مختلف را به عهده دارد.

وی اضافه كرد: این وزارتخانه امر نظارت و پیگیری بر حسن اجرای مصوبات و تصمیمات دولت را در شورای عالی اشتغال در كشور دنبال می كند كه انشاء الله بتوانیم در سال جدید ماموریت بزرگ و مهمی را كه بار آن بر دوش همه آحاد جامعه و مسوولین كشور بخصوص وزارت رفاه، كار و تامین اجتماعی گذاشته شده، به سرانجام برسانیم.

شیخ الاسلامی همچنین در رابطه با وضعیت پوشش تامین اجتماعی كارگران گفت: در حال حاضر همه كسانی كه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند می توانند از خدمات دفترچه ای آن استفاده كنند و تلاش ما این است كه با همكاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی سطح دسترسی راحت تر به بیمه ها را افزایش داده و نیز میزان پوشش بیمه ای انواع و اقسام داروها را توسعه بدهیم.

وزیر رفا، كارو امور اجتماعی تصریح كرد :یكی از كارهای مهمی كه تحول عظیمی درنظام سلامت و بهداشت كشور ایجاد می كند، طرح پزشك خانواده است كه خوشبختانه با همكاری مناسبی كه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی وجود دارد، امیدواریم این طرح را خیلی زودتر از آنچه كه در برنامه پنج ساله دوم مقرر شده، اجرایی نماییم.

وی انسجام بخشی به فعالیت های مربوط به بهداشت و درمان و بیمه كشور را كه موجبات قانونی آن فراهم شده را گامی بلند در جهت رفاه اقشار مختلف جامعه در سالجاری دانست.

گفتنی است، وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه مدیران و كاركنان آن وزارتخانه در آستانه هفته كار و كارگر با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق كردند.

703/699/ 1539





:: برچسب‌ها: دوستان , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: