سه بازی برتر بخش مسابقه برخط جشنواره بازی های رایانه ای تولید می شوند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بخش رقابتی به منظور كشف استعداد ها و شناخت ظرفیت های تولید، در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران گنجانده شده است.

شركت هایی كه تمایل دارند در این مسابقه شركت كنند، باید بر اساس فرم ثبت اطلاعات بازی آن لاین، تمام اطلاعات مورد نیاز داوری را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند. جایزه این مسابقه حمایت از تولید 3 بازی برتر خواهد بود.

براساس این گزارش، متقاضیان برای شركت در این بخش باید شناسنامه شركت متقاضی، سوابق كاری مرتبط با حیطه بازی های online یا در محیط وب و شناسنامه شركت در بازی های بزرگ را به دبیرخانه جشنواره بازی های رایانه ای تهران ارایه دهند.

همچنین شرح كامل بازی، نوآوری های آن و ماموریت های اصلی، روند گیم پلی بازی، داستان بازی،ظرفیت ها واهداف محتوایی و ویژگی های خاص بازی كه آن رامتمایز می كنداز سوی متقاضی به دبیرخانه ارایه شود.

بازی های برخط حاضر در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای باید طبق استاندارد های موجود نوشته شود و در این بخش ترجیحا از افرادی استفاده شود كه حداقل در یك كارگاه آموزش BP شركت كرده باشد.

شناسنامه فنی آثار بازی های شركت كننده در این بخش نیز همچون زبان پیاده سازی، پلتفرم پیاده سازی، پایگاه داده مورد نیاز، فناوری های بومی استفاده شده و تخمین تعداد كاربرانی كه همزمان قادرند بازی كنند باید ذكر شود.

دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای از 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: لندن , زن , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: