كرسی آموزش محیط زیست در دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود
نوشته شده توسط : gogos

سید ' محمد شبیری ' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه های كشور در بخش تحقیقات زیست محیطی و آموزش در زمینه محیط زیست بسیار فعال است و تاكنون در چهار دوره در مقطع كارشناسی ارشد در رشته آموزش محیط زیست پذیرش دانشجو داشته است و در حال حاضر حدود 180 دانشجودر مقطع كارشناسی ارشد رشته آموزش محیط زیست مشغول به تحصیل هستند .

به گفته وی همچنین امسال دانشگاه پیام نور در مقطع دكترای تخصصی آموزش محیط زیست دانشجو می پذیرد .

شبیری در مورد برپایی نخستین همایش ملی و سومین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط زیست گفت : این همایش در راستای بیانات مقام معظم رهبری درباره اصلاح الگوی مصرف و سال جهاد اقتصادی و با هدف تقویت آموزش محیط زیست و حفظ آن برای آیندگان با حضور جمعی از كارشناسان روز یكشنبه فعالیت خود در مركز اسناد ملی آغاز كرد.این همایش عصر دوشنبه در مراسمی با حضور' محمدرضا سعید آبادی ' دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران و مسوولانی از شهرداری تهران و منطقه دو به كارخود پایان داد.

مدیركل آموزش و برنامه ریزی دانشگاه پیام نورافزود: برپایی این همایش دستاوردهای خوبی به همراه داشت كه یكی از آنها ارایه پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همكاری های دوجانبه میان دانشگاه پیام نور و شهرداری تهران بود . این پیشنهاد ازسوی مسوولان شهرداری تهران ارایه شد و مورد استقبال قرار گرفت .

شبیری افزود: همچنین پیشنهاد شد تا دبیرخانه همایش ملی و سومین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط زیست به صورت دائمی فعال باشد.

به گفته وی در طول روزهای برپایی این همایش 9 نشست علمی برگزار شد كه در این نشست ها 56 مقاله علمی به صورت شفاهی و 78 مقاله نیز به صورت پوستر ارایه شد.

شبیری خاطرنشان كرد : ' آموزش و برنامه ریزی درسی زیست محیطی ' ، ' كشاورزی پایدار و منابع طبیعی ' ، ' اسلام و محیط زیست ' ، ' فرهنگ زیست محیطی و آموزش همگانی ' ، ' توسعه پایدار زیست محیطی ' ، ' فرصت ها - تهدیدها و چشم اندازهای آموزشی محیط زیست ' ، ' محیط زیست شهری ' و ' تغییرات زیست محیطی ' از جمله محورهای این همایش بود.

علمی **9014**1581





:: برچسب‌ها: چشم انداز , باند , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: