'زندگی خصوصی آقا و خانم میم' جایگزین'قلاده های طلا' شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، پس از سپری شدن شش روز از برپایی سی امین جشنواره فیلم فجر و نمایش منظم تمام فیلم ها، نخستین تغییر در برنامه های اكران امروز صورت می گیرد.

طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سه شنبه شب در سانس پنجم به جای فیلم 'قلاده های طلا' ساخته 'ابوالقاسم طالبی'، فیلم 'زندگی خصوصی آقا و خانم میم'به كارگردانی سیدروح الله حجازی برای اصحاب رسانه و مطبوعات پخش خواهد شد.

پیشتر تهیه كننده فیلم 'زندگی خصوصی آقا و خانم میم' از حضور در جشنواره انصراف داده بود كه با درخواست وی این فیلم در این بخش گنجانده شد.

'زندگی خصوصی آقا و خانم میم' دومین تجربه كارگردانی روح‌الله حجازی است كه فیلمنامه آن را علی طالب‌ آبادی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: زندگی آقای میم دچار تحولی می‌شود كه در زندگی خصوصی‌اش با خانم میم تأثیر می‌گذارد و همین موضوع داستان فیلم را جلو می‌برد.

از بازیگرانی كه در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به حمید فرخ‌نژاد، مهتاب كرامتی، امید روحانی، سوگل طهماسبی، كسری لبافی و ابراهیم حاتمی‌كیا اشاره كرد.

به نظر می رسد پخش فیلم 'قلاده های طلا' به آخرین روز برگزاری جشنواره موكول شود.

آخرین ساخته طالبی درباره حوادث پس از انتخابات سال 88 است و برخی این فیلم را سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران می دانند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ ** 9173 ** 1071





:: برچسب‌ها: اروپا , واشنگتن , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: