لیگ برتر هندبال از روز 28 بهمن ماه پیگیری می شود
نوشته شده توسط : gogos

'ایرج رضایی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد:‌ تیم هندبال هپكو اراك كه تنها تیم استان مركزی حاضر در لیگ برتر باشگاه های ایران است با مشكلات متعدد مالی مواجه بوده كه این مهم بر انگیزه بازیكنان تاثیر زیادی گذاشته است.

وی ادامه داد: تیم هپكو اراك به امید حمایت مسوولان با وجود مشكلات جدی مالی در لیگ برتر حاضر شد كه با وجود رایزنی های بسیار، تا كنون هیچ گونه حمایت مطلوبی از این تیم صورت نگرفته است.

سرمربی تیم هندبال هپكو اراك اظهار كرد: این تیم در سال های گذشته همواره در مسابقات لیگ برتر هندبال جزو پنج تیم برتر بوده و نام استان مركزی و شهر اراك را در رقابت ها زنده نگه داشته است كه جایگاه فعلی این تیم در لیگ برتر مطلوب نیست.

رضایی عنوان كرد: تیم هپكو برای ادامه حضور در لیگ برتر و كسب نتایج مطلوب، نیاز به كمك های مالی بخش های مختلف استان مركزی دارد كه در صورت محقق نشدن این مهم، از ادامه لیگ برتر انصراف خواهیم داد.

وی تصریح كرد: بازیكنان تیم نیز به علت مشكلات باشگاه از روحیه خوبی برخوردار نیستند اما با این وجود به طور مرتب به تمرینات خود ادامه داده اند.

سرمربی تیم هندبال هپكو اراك خاطرنشان كرد: این تیم روز 28 بهمن ماه در هفته سوم مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه های ایران در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت.ك/3

8149/507

1589





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: