حاشیه های دیدار تیم های فوتبال شاهین بوشهر و شهرداری تبریز
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در پی استعفا و كناره گیری 'فیروز كریمی' از سمت سرمربیگری تیم فوتبال شاهین بوشهر، 'ابراهیم قاسمپور' به عنوان سرمربی جدید این تیم توسط مسوولان باشگاه شاهین بوشهر انتخاب شد اما روز سه شنبه 'علی اصغر كامیاب' هدایت این تیم را به عهده داشت.

هرچند در محافل ورزشی از نهایی شدن قرارداد ابراهیم قاسمپور به عنوان جایگزین فیروز كریمی نام برده می شود اما بنا به دلایلی وی امروز از جایگاه ویژه، بازی را مشاهده كرد و بازیاری از اعضای كادر فنی تیم شاهین بوشهر، نكات مورد نظر را به كامیاب منتقل می كرد.

اشتباه فاحش هادی شكوری در دفع یك توپ كه منجر به گل اول شهرداری تبریز شد، موجی از ناراحتی در ورزشگاه ایجاد كرد.

پس از اینكه بابك لطیفی گل اول را به ثمر رساند از تماشاگران خواست كه شكوری را تشویق كنند. شكوری در پایان نیمه اول و در طول نیمه دوم به شدت مورد تشویق تماشاگران گرفت.

قضاوت داور میدان به مذاق تماشاگران بوشهری خوش نیامد و آنان در اواخر دیدار نسبت به وضعیت داوری نیز معتزض بودند.

تماشاگران بوشهری با سر دادن شعارهایی از مسوولان استان بوشهر برای نجات تیم شاهین بوشهر درخواست كمك كردند.

در حالی كه تیم شاهین بوشهر تا دقیقه 87 با نتیجه 2 بر یك از شهرداری تبریز جلو بود، با دریافت گل مساوی اعتراض های هواداران شاهین به عملكرد هیات موسس این باشگاه بالا گرفت و تا دقایقی پس از پایان بازی شعارهایی مانند 'هیات موسس نمی خواهیم نمی خواهیم' و 'با این همه گاز و نفت لیگ یكی شدیم' سرمی دادند.

آرامش و خویشتن داری پلیس در مقابل اعتراض های تماشاگران بوشهری در پایان این دیدار به عملكرد هیات موسس این باشگاه ستودنی بود و با مدیریت خوب، بدون هیچ گونه مشكلی این وضعیت ساماندهی شد.

در كنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار تعدادی از خبرنگاران بوشهری با مربی بومی تیم شاهین بوشهر به درد دل پرداختند و از این كه با وجود تمام حمایت های همه جانبه از شاهین از نظرات كاربردی آنها برای موفقیت این تیم استفاده نمی شود، ابراز گله مندی كردند.

دیدار تیم های فوتبال شاهین بوشهر و شهرداری تبریز عصر روز سه شبه در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.ك/2

7203/539

1589





:: برچسب‌ها: زرد , گربه , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: