سرمربی شهرداری تبریز: تساوی در بوشهر رضایت بخش است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'علی اصغر مدیرروستا' سه شنبه شب در كنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل تیم شاهین بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد:‌ هر دو تیم، فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و به دلیل نیاز به امتیازهای این دیدار، هیچ كدام ضد فوتبال نكردند.

مدیرروستا اضافه كرد: نیمه نخست را خوب آغاز كردیم اما بر اثر اشتباهات فردی در پنج دقیقه، دو گل دریافت كردیم كه می توانست شیرازه تیم ما را از هم بپاشد اما با انسجام تیمی مناسب توانستیم با تعویض های مناسب، نتیجه را به تساوی بكشانیم.

مدیرروستا اضافه كرد: استرس فراوانی بر بازیكنان تیم ما حاكم است و به دلیل وضعیت قرار گرفتن در جدول نمی توانیم نتایج مطلوب كسب كنیم.

وی یادآورشد: تیم ما نیز مانند تیم شاهین بوشهر در سال گذشته، امسال با وجود خلق موقعیت های خوب گلزنی صددرصدی در هشت بازی گذشته، بیش از 28 موقعیت تك به تك به دست آورده اما نتوانسته است نتایج مطلوب را كسب كند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته یك نیز گفت: تیم ها در پایین جدول در حداقل اختلاف امتیاز با همدیگر قرار دارند و برای هر تیمی گرفتن نتیجه غیرمطلوب برای سقوط دور از انتظار نیست اما تلاش می كنیم در لیگ امسال رتبه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از تغییرات كادر فنی بیان كرد: شاهین تیم خوبی است و امروز نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت اما تماشاگران فهیم این تیم باید بیشتر صبر به خرج دهند و با عصبانیت نباید از لحاظ روحی این تیم را تضعیف كنند.

مدیرروستا با اعلام این كه قصد ندارد در امور داخلی استان بوشهر دخالت كند، یادآورشد: استان بوشهر منبع ثروت است و نباید تیمی مانند شاهین بوشهر دغدغه مالی داشته باشد و مسوولان این استان نیز بیشتر به این تیم توجه كنند.

دیدار تیم های فوتبال شاهین بوشهر و شهرداری تبریز عصر روز سه شنبه با نتیجه تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر به پایان رسید.ك/2

7203/539

1589





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: