ایران آماده كمك به رشد و توسعه فلسطین است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، علی اكبر صالحی این مطلب را عصر امروز، در دیدار با اسماعیل هنیه نخست وزیر قانونی دولت فلسطین بیان كرد.

در این دیدار طرفین آخرین تحولات منطقه به ویژه فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

صالحی با بیان اهمیت وحدت گروه های فلسطینی در مقابل دشمنان، بر ضرورت پایداری بر اصول و مبانی اولیه مقاومت به عنوان رمز پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی تاكید كرد.

وزیر خارجه با اشاره به تحولات ناشی از بیداری اسلامی در كشورهای منطقه و تضعیف روزافزون محور آمریكا - رژیم صهیونیستی، شرایط مقاومت اسلامی در منطقه را در جایگاهی به مراتب قویتر و برخوردار از پشتوانه بالاتر مردمی توصیف كرد.

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت قانونی فلسطین نیز در این دیدار ضمن باشكوه خواندن حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار و پیشرفت ملت ایران در صحنه های مختلف را عاملی برای تقویت دیدگاه مقاومت در جهان اسلام دانست.

هنیه از مساعدت های بی شائبه جمهوری اسلامی ایران به مقاومت به ویژه طی جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه تشكر و قدردانی كرد.

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین در ادامه ضمن تشریح آخرین وضعیت موجود در عرصه تحولات فلسطین و با تاكید بر پایبندی جنبش حماس به اصول و آرمان های مقاومت، وحدت میان فلسطینیان را در مرحله كنونی رمز موفقیت و عبور از شرایط حاضر دانست.

هنیه در پایان با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگهای 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه وضعیت فعلی مقاومت اسلامی در شرایط پس از تحولات اخیر منطقه را نسبت به گذشته بسیار مستحكم و پایدار توصیف كرد.

سیام**9012 1568





:: برچسب‌ها: موزه , سیاه , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: