لایحه ایمنی و سختی كار آتش نشانان در حال تكمیل است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' حبیب‌الله رازی ' روز جمعه در آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش‌ نشانان كشور در آمل افزود: موضوع امنیت شغلی و نیز محسوب نشدن آتش نشانی به عنوان كار سخت از دغدغه های جدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور بود كه هم اكنون مراحل تكمیل شدن را سپری می كند.

وی گفت: در این لایحه همچنین به سلسه مراتب كاری در آتش نشانی و نیز تشكیلات نیروهای انسانی ماهر در این مجموعه توجه جدی شده است.

معاون مدیركل هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور ، به شرایط جدید در جذب داوطلبان و علاقه مندان به كار در آتش نشانی های كشور اشاره و اظهار كرد: در آزمون های جدید استخدامی در سازمان های آتش نشانی كشور ، هشت تست جدید بدنی و ورزشی گنجانده شده است تا از سلامتی كامل و توان جسمانی لازم افراد برای كار در مجموعه آتش نشانی اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینكه امسال آزمون استخدامی آتش نشانی در 17 استان كشور برگزار و در گزینش افراد هشت تست جدید نیز لحاظ شد ، افزود: این آزمون با همكاری سازمان سنجش كشور برگزار شد تا جای هیچ حرف وگلایه ای وجود نداشته باشد.

رازی توجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور به افزایش ایمنی در بحث سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی ماهر در سازمان های آتش نشانی استان ها را جدی توصیف كرد و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با افزایش ایستگاه های آتش نشانی جدید در سراسر كشور ، به مقوله استاندار بودن و نیز جانمایی جغرافیایی و توسعه پذیر بودن آنها توجه شده است.

در پایان چهارمین دوره مسابقات ورزشی آتش نشانان سراسر كشور كه با حضور 86 ورزشكار در قالب 21 تیم به مدت سه روز در آمل برگزارشد ، تیم نیشابور به مقام قهرمانی دست یافت.

7327/1654/245





:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: