ثروتی: محاکمه علنی متهمان فساد مالی ‌دلگرمی ایجاد کرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهر گفت: برگزاری علنی محاکمه متهمان مفاسد اقتصادی موجب اعتماد مردم و همچنین آثار مثبت در جامعه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با عاملان فساد اقتصادی 3 هزار میلیارد تومانی قاطعانه برخورد کند، تصریح کرد: چون بعضاً با اینگونه تخلفات برخورد لازم انجام نمی‌شود، در مردم نوعی بی‌اعتمادی ایجاد می‌شود.

ثروتی با اشاره به دست داشتن بانک ملی در فساد اقتصادی افزود:‌ بانک ملی به مدیریت خاوری نقش موثری در تخلف 3 هزار میلیارد تومانی اخیر داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی مشکل‌تراشی‌های خاوری در زمان تصدی به عنوان رئیس بانک ملی را برشمرد و گفت: برای ساخت سیمان سمنگان نیاز به مجوز ال.سی از بانک ملی بوده که برای تسهیل در کار مواردی را درخواست کردند.

وی افزود: به سبب عدم تأمین این مبلغ پنج سال است که به کارخانه سیمان سمنگان گشایش ال.سی را نداده و این طرح از این امتیاز بی‌نصیب مانده است.    

ثروتی با بیان اینکه در آن مقطع موضوع نیز به وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولان منعکس شد، اظهار داشت: با این وجود اقدامی در این زمینه انجام نشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های احداث کارخانه‌های بزرگی چون سیمان در استان کمتر توسعه یافته خراسان شمالی گفت: این طرح علاوه بر اشتغالزایی قابل توجه به توسعه خطه محروم مانه و سملقان منجر خواهد شد که با پیگیری‌های انجام شده کار به سرعت در حال اجرا است.   

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی چشم به انتخابات و میزان مشارکت مردم دوخته‌اند از این رو باید بار دیگر حماسه حضور در انتخابات 12 اسفند رقم بخورد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی را انقلابی مردمی بوده که به پشتوانه این مردم، انقلاب به پیروزی رسیده است، افزود: از این رو مهم‌ترین رکن انتخابات پیش رو مردمی بودن آن است و مردم این حق را داشته تا نمایندگان را بر اساس معیارها انتخاب کنند.

کاندیدای جبهه اصولگرایان در بجنورد حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یک وظیفه شرعی و ملی برشمرد و گفت: دشمن با انجام اقدامات گوناگون نظیر تحریم و تهدید تلاش می‌کند تا زمینه‌های حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی را کم‌رنگ کند لیکن این خواست دشمنان این بار هم بی‌اثر خواهد ماند.





:: برچسب‌ها: خانواده , ساحل , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: