دومین گردهمایی مسوولان ستادهای نماز جمعه سراسر كشور برگزار می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حجت الاسلام والمسلمین 'عبدالعلی ابراهیمی' افزود: در این همایش بیش از 750 تن از مسوولان ستاد های نماز جمعه سراسر كشور و مسوولین دفاتر نمایندگی شورا در استانها گرد هم می آیند تا ضمن آشنایی با فعالیته ای فرهنگی و تبلیغی، به تبادل نظر و انتقال تجربیات موفق در رابطه با برنامه های ستادی نماز جمعه بپردازند.

وی با بیان اینكه در حال حاضر بیش از 18 هزار عضو افتخاری در ستادهای نماز جمعه سراسر كشور فعالیت دارند اظهارداشت:بیش از هفت هزار نفر از اعضاء افتخاری ستادهای نماز جمعه را خواهران تشكیل می دهند.

ابراهیمی افزود: اعضاء افتخاری خواهران علاوه بر اداره نمازهای جمعه سراسر كشور ،برنامه های متنوعی در زمینه فعالیت های فرهنگی ،دینی ،قرآنی ،ورزشی را با نظارت امام جمعه در هر شهر دنبال می كنند كه مسلما این فعالیت ها منشاء بركات زیادی برای عمومی جامعه و جذب جوانان به نماز جمعه خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر كشور در سال 89 اضافه كرد: یكی از تاكیدات همیشگی ایشان جذب جوانان و اقشار مختلف مردم به نماز جمعه می باشد بنابراین یكی از سیاست های راهبردی نهاد نماز جمعه جذب اقشار مختلف مردم وبویژه جوانان به نماز جمعه است.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر كشور گفت : در این نشست ستادهای برجسته و نمونه از هر استانی انتخاب و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

سیام**1053 1418





:: برچسب‌ها: درختان , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: