نوشته شده توسط : gogos

' عباسعلی نجفی ' صبح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: سقوط سه فقره بهمن در منطقه پلور از محور مواصلاتی هراز كه اواخر شب گدشته رخ داد، تلفات جانی در برنداشت اما موجب بسته شدن جاده هراز شد.

وی از نجات جان سرنشینان تعدادی خودرو كه در زیر بهمن گرفتار شدند، خبر داد و اظهار داشت: با تلاش راهداران، 10 سرنشین چهار وسیله نقلیه از زیر بهمن نجات یافتند كه حال عومی تمامی سرنشینان خوب است .

نجفی از ادامه بارش شدید برف در جاده هراز خبر داد و گفت: بیشترین مقدار برف از منطقه آب اسك تا امام زاده هاشم باریده است و راهداران با تمام توان و امكانات در تلاش هستند تا این محور مواصلاتی را بازگشایی كنند.

معاون راهداری اداره كل راه و ترابری مازندران با اشاره به بارش برف در سایر جاده های اصلی استان، بیان داشت: هم اكنون شاهد بارش برف در جاده های كندوان، فیروزكوه و كیاسر به دامغان هسنیم كه نیروهای راهداری با آمادگی كامل در حال انجام عملیات برف روبی و نمك پاشی هستند تا راهی امن برای مسافران مهیا كنند.

نجفی داشتن لوازم و تجهیرات زمستانی را ضروری دانست و از مسافران تقاضا كرد تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و البسه مناسب را به همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده كنند. ك/3

519/402/508





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: