نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا 'قربان دانیالی'در یك نشست خبری با اشاره به همكاری این بانك با تولیدكنندگان در استمهال بدهی های آنها،اظهار داشت: شش درصد جریمه تاخیر تمام تولیدكنندگانی كه بدهی های خود را تا 15 اسفندماه سال جاری تسویه كنند،مشمول بخشیدگی جرایم می شود.

وی با بیان اولویت‌های دریافت تسهیلات در این بانك، تصریح كرد: طرح های آمایش صنعت و معدن و طرح های نیمه تمام كه از قبل قراردادهای آن‌ها با بانك قطعی شده در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

وی به قرارداد عاملیت ۵/۵ میلیارد دلاری این بانك با صندوق توسعه ملی برای تخصیص منابع این صندوق به طرح‌های صنعتی اشاره كرد و افزود:در مرحله نخست قراردادی به ارزش 5/2 میلیارد دلار برای اختصاص به 152 طرح صنعتی بخش خصوصی منعقد شد و اخیرا نیز قرارداد دیگری به ارزش سه میلیارد دلار منعقد شده است.

وی خاطرنشان كرد تامین مالی این طرح ها به تصویب نهایی رسیده و با متقاضیان دریافت تسهیلات مكاتبه شده تا برای انعقاد قرارداد در بانك حاضر شوند.

**نهایی شدن انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق مشاركت تا پایان بهمن

دانیالی از نهایی شدن مراحل انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق مشاركت تا پایان بهمن ماه جاری خبر داد و افزود:این اوراق با نرخ سود 20 درصد منتشر می شود و در صورت لزوم می توان به انتشار اوراق مشاركت بیشتری اقدام كرد.

**قرارداد 120 میلیارد تومانی برای توسعه بخش معدن

مدیرعامل بانك صنعت و معدن همچنین از انعقاد قرارداد 120 میلیون تومانی بین این بانك و وزارت صنعت،معدن و تجارت به منظور انجام اكتشاف،ارتقای ایمنی،بهره برداری و راه اندازی معادن خبر داد و خاطرنشان كرد صندوق ضمانت صنایع معدنی نیز به این منظور آماده خدمت رسانی به فعالان بخش معدن است.

به گفته دانیالی از ابتدای سال تا كنون 400 طرح بزرگ و متوسط صنعتی و معدنی با بهره برداری از خطوط فاینانس این بانك به بهره برداری رسیده كه برای حدود 10 هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد كرده است.

وی همچنین از رفع مشكل گشایش LC ریالی خبر دادو گفت: در زمانی كه صنعتگران قادر به گشایش LC ریالی نبودند سعی شد با استفاده از ابزارهای دیگر مشكل آن‌ها در گشایش اعتبار اسنادی حل شود.

**معوقات به بانك مركزی تنها شش درصد است

مدیرعامل بانك صنعت و معدن میزان معوقات این بانك به بانك مركزی را حدود 14 درصد مصارف این بانك اعلام كرد و افزود:اگر میزان تعهداتی را كه به دولت پرداخت كرده ایم از این 14 درصد كم شود ،معوقات ما به شش درصد كاهش پیدا می كند.

دانیالی همچنین با تاكید بر اینكه سیاست این بانك توسعه و گسترش شعبات در هر شهر و منطقه‌ای نیست تصریح كرد: درمرحله نخست به دنبال گسترش خدمات الكترونیك در سطح كشور هستیم و در خصوص برنامه‌های توسعه شعب نیز اولویت ما ایجاد شعب در شهرك‌های صنعتی است و در صورتی كه این شهرك ها نتوانند زیرساخت های لازم را برای ایجاد شعب آماده كنند،اقدام به تاسیس شعبه در شهرها می كنیم.

اقتصاد**3917**1319



:: برچسب‌ها: اقیانوس , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، این مراسم با معرفی برگزیدگان فرهنگ مكتوب، روز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت 15 و با حضور جمعی از مسوولان، دست‌اندركاران حوزه فرهنگ و نویسندگان برگزار می‌شود.

** دیدار اعضای هیات علمی بیست ونهمین دوره كتاب سال با وزیرارشاد

'بهمن دری' معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد و اعضای هیأت علمی بیست ونهمین دوره كتاب سال جمهوری اسلامی، روز شنبه پانزدهم بهمن ماه با سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار خواهند كرد.

در این دیدار دبیر علمی جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی و دبیر علمی جایزه جهانی كتاب سال نیز حضور خواهند داشت.

در این دیدار درباره ویژگی‌های داوری و محتوای آثار برگزیده و تكریم نویسندگان و پدیدآورندگان به عنوان طلیعه پویایی و بالندگی معرف و اندیشه در این دوره از جایزه كتاب سال تبادل نظر خواهد شد.

همچنین هر یك از اعضا از روند انتخاب آثار، گزارشی را به اطلاع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند رساند.

فراهنگ ** 1630 ** 1071



:: برچسب‌ها: توکیو , فرانسه , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

طارق الهاشمی معاون فراری رییس جمهوری عراق كه اخیرا به اتهام صدور دستور عملیات تروریستی تحت تعقیب قرار گرفته است در اظهاراتی با انتقاد شدید از نوری المالكی رییس جمهور عراق خواستار بازگشت مجدد نیروهای اشغالگر آمریكا به این كشور شده است. موضع گیری جنجال برانگیزی كه خوراكی داغ برای رسانه های آمریكایی و عربستانی فراهم كرده است.

روز سه شنبه 31 ژانویه 2011 دو مصاحبه از روزنامه الشرق الاوسط عربستان و بخش عربی شبكه خبری سی ان ان آمریكا با طارق الهاشمی معاون تحت تعقیب رییس جمهور عراق به طور همزمان منتشر شد.

الهاشمی در مصاحبه با الشرق الاوسط چاپ لندن وابسته به عربستان سعودی تصریح كرد: اشتباه زندگی من این بود كه دو بار از نوری المالكی حمایت كردم! یك بار در سال 2006 و در جریان جایگزینی وی به جای ابراهیم جعفری و باری دیگر در جریان تشكیل دولت اخیر و محروم شدن العراقیه به رهبری 'برادر' ایاد علاوی از تشكیل دولت.

الهاشمی در واكنش به اتهامات مطرح شده علیه خود گفت: نوری المالكی را به محاكمه قانونی خواهم كشاند زیرا او اعتبار و حیثیت مرا مخدوش كرده است.

همچنین حبرگزاری صوت العراق اعلام كرد: به دنبال دستگیری 16 تن دیگر از طرفداران طارق الهاشمی و ائتلاف العراقیه به اتهام های امنیتی، وی با صدور بیانیه ای از جلال طالبانی رییس جمهور عراق خواسته است كه برای جلوگیری از اینگونه اقدامات نوری المالكی دخالت كند!

همزمان با انتشار مصاحبه الشرق الاوسط با طارق الهاشمی، شبكه خبری سی ان ان آمریكا نیز در بخش عربی خود گفتگویی را با او منتشر كرد كه طی آن الهاشمی خواستار بازگشت مجدد نیروهای آمریكایی به خاك عراق شد، موضع گیری آشكاری كه خود مهر تاییدی بر اظهارات كارشناسان مبنی بر تحركات طارق الهاشمی و العراقیه برای مشروعیت بخشیدن به ادامه حضور اشغالگران در عراق بود.

الهاشمی در این مصاحبه نسبت به احتمال ورود كشور به جنگ قومی هشدار داد و گفت: آمریكا ناچار خواهد شد برای توقف جنگ مذهبی به عراق بازگردد. جمله ای كه تیتر مصاحبه سی ان ان با معاون تحت تعقیب رییس جمهور عراق بود.

طارق الهاشمی در توجیه لزوم بازگشت نیروهای آمریكایی به عراق گفت: 'المالكی كشور را به نقطه ای هدایت می كند كه مسایل قومی زیادی را شامل می شود. مشكلاتی شبیه دوران پیش از سال 2003(قبل از اشغال عراق) زمانی كه دخالت نظامی برای سرنگونی رژیم صدام حسین در پی درگیری های مذهبی شیعه و سنی آغاز شد.'

الهاشمی سپس در قامت حامی منافع ملی ایالات متحده ظاهر شد و پرسید: دولت آمریكا چگونه می تواند پاسخ مالیات دهندگان آمریكایی را برای صرف هزینه ها با هدف دموكراسی سازی در عراق بدهد؟

وی افزود: وضعیت عراق نمی تواند به فرآیند انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ضرر بزند، اما در مجموع می تواند منافع آمریكا در منطقه را با مخاطره مواجه سازد. وی آینده عراق را 'تاریك' توصیف كرد و از دولت آمریكا خواست در این باره جدا هشیار و مراقب باشد.

در همین حال رادیو سوا آمریكا نیز در پایگاه اینترنتی خود با تیتر 'هاشمی می گوید كه تصمیم های مالكی عراق را به مرحله پیش از 2003 بر می گرداند' به بازتاب اظهارات طارق الهاشمی در گفتگو با شبكه خبری سی ان ان آمریكا پرداخت.

روز سه شنبه همچنین شاهد یك اتفاق مهم دیگر در عرصه سیاسی عراق بود. نمایندگان وابسته به ائتلاف العراقیه كه پیشتر در اعتراض به آنچه كه تمركز قدرت توسط 'نوری المالكی' نخست وزیر، می نامیدند، تحریم هایی را علیه مجلس و كابینه این كشور اعلام كرده بودند با وجود تقلاهای سران این ائتلاف علیه دولت عراق به تحریم پارلمان پایان دادند و در صحن علنی مجلس حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، اغلب نمایندگان سنی این حزب در جلسه امروز پارلمان شركت كردند و بدین ترتیب به تحریم شش هفته ای پارلمان پایان دادند.

نمایندگان سایر احزاب نیز از حضور نمایندگان العراقیه استقبال كردند و بازگشت آنها به مجلس را به فال نیك گرفتند.

جلسه روز سه شنبه پارلمان به ریاست 'اسامه النجیفی' برگزار شد و از مجموع 325 نماینده، 239 نفر در این جلسه حضور داشتند.

اقدام اخیر نمایندگان العراقیه در حالی است كه روز یكشنبه 'میسون الدملوجی' سخنگوی این حزب از موافقت مقامات عالی رتبه این حزب با پایان دادن به تحریم مجلس عراق خبر داده بود.

این جبهه سیاسی كه 82 كرسی از 325 كرسی مجلس را در اختیار دارد، همچنین در اعتراض به اقدام دولت مبنی بر تحت پیگیری قرار دادن 'طارق الهاشمی' مجلس را تحریم كرده بود.

این كشمكش ها زمانی آغاز شد كه مقامات دولت عراق در 18 دسامبر(27 آذر ماه) و اندكی پس از خروج نیروهای آمریكایی از این كشور، 'طارق الهاشمی' معاون رییس جمهوری و رهبر حزب العراقیه را به هدایت جوخه های مرگ و عملیات های تروریستی در كشور متهم كردند.

الهاشمی كه تحت تعقیب مقامات قضایی قرار گرفته، به منطقه كردستان عراق رفته است.

پژوهش**9241**9123



:: برچسب‌ها: زنده , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری رویترز،فیفا نتیجه تساوی دیدار تیم های عمان و قطر را بی اعتبار و تیم میزبان را با نتیجه سه به صفر برنده اعلام كرد.

بر اساس این گزارش ،مسابقه مقدماتی المپیك روز 27 نوامبر با تساوی یك به یك پایان یافت؛ این در حالی است كه عبدالعزیز حاتم بازیكن تیم قطر نباید در مسقط به میدان می آمد.

این هافبك قطری در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیك در برابر هند كارت زرد گرفت و كارت زرد دوم را در دور سوم رقابتها و در بازی مقابل كره جنوبی دریافت كرد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی كنفدراسیون فوتبال آسیا، اتحادیه فوتبال قطر همچنین 7600 دلار جریمه شد و به مكان سوم گروه آ با دو امتیاز سقوط كرد.

قطر روز یكشنبه كه میزبان عمان است، فرصت كاهش فاصله خود را با تیم دوم گروه دارد. كره جنوبی با هفت امتیاز صدرنشین و عمان با شش امتیاز در مكان دوم ایستاده است.

از قاره آسیا سه تیم برتر مردان به رقابتهای المپیك راه پیدا می كنند.

**1584**1440



:: برچسب‌ها: خورشید , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos


:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

او یكی از بازیكنان مورد نظر ' روبرتو مانچینی ' بود و سرانجام هم او را به تیم خود آورد.

مانچینی گفت: پیزارو بازیكن خوبی است و فكر می كنم می تواند به ما در سه ماه آینده كمك كند. كیفیت بازی او خوب است.

پس از آنكه تیم رم موافقت كرد پیزارو تا پایان فصل از این تیم برود و قیمت یك میلیون پوند را برای او تعیین كرد،'جوزپه بوتسو' مدیر برنامه های این بازیكن 23 ساله عصر سه شنبه به لندن رفت تا درباره مراحل انتقال او به این تیم انگلیسی مذاكره كند.

مانچینی در اینترمیلان سرمربی پیزارو بود و از توانایی او در پست هافبك میانی و یا در تقویت مهاجمان به خوبی آگاه است.

پیزارو كه حدود 60 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد ؛ یكی از بازیكنان مورد نظر یوونتوس نیز بود.

1553



:: برچسب‌ها: اروپا , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

باشگاه آرارات در این بیانیه كه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است در عین حال مجددا تأكید كرده، حادثه مزبور ضرب و شتم نبوده است.

در جریان دیدار تیم های بسكتبال آرارات و مهرآمین قزوین كه روز جمعه در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسكتبال زنان در اصفهان برگزار شد، 'تینا عیساییان' بازیكن ملی پوش آرارات پس از آن كه اخطار گرفت داور را به باد كتك گرفت. شدت ضربات به حدی بود كه 'مریم بابایی' داور این بازی را راهی بیمارستان كرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات در بیانیه اخیر خود بر رعایت اخلاق در میادین ورزشی تأكید و اعلام كرده است: با توجه به اینكه رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی از اهم اهداف اساسی هیأت مدیره و سرلوحه امور باشگاه است، از سركار خانم بابایی داور مسابقه، فدراسیون بسكتبال و جامعه ورزشی و ارامنه ورزش دوست كه حامی باشگاه و تیم مزبور بوده اند، به دلیل پیش آمد ناخواسته عذرخواهی و ابراز تأسف می كنیم.

باشگاه آرارات افزود: بر اساس منشور باشگاه، مراعات مسائل اخلاقی، پرهیز از اعمال خشونت و حركات غیر اخلاقی مهم ترین پایه، محور و ركن اساسی بیش از 67 سال فعالیت های فرهنگی و ورزشی بوده و خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: از این رو باشگاه آرارات كه فرهنگ سازی یكی از اهداف مهم آن است ضمن ابراز تأسف از این رخداد ناگوار، همچنان عزم خود را در ادامه مسابقات مذكور در چارچوب قوانین و مقررات كشوری و در فضایی آرام و غیر ملتهب اعلام می دارد.

9126**1553



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , غذا , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

چین در سال گذشته واردات نفت خامش از ایران را افزایش داد

یک مقام دولت آلمان می گوید که آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور در سفرش به چین، از این کشور آسیایی خواهد خواست که از واردات نفت خام از ایران بکاهد.

در همین حال، نتایج یک بررسی نشان می دهد که واردات نفت چین و کره جنوبی از ایران در سال گذشته میلادی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا هفته گذشته تصمیم به تحریم نفتی ایران از تیر ماه گرفت ولی رهبران اروپا و آمریکا می خواهند چین، بزرگترین خریدار نفت ایران، به صف تحریم کنندگان ملحق شود، یا دست کم میزان خریدش را پس از اجرای تحریم اروپا، افزایش ندهد.

هدف از این تحریمها فشار به جمهوری اسلامی برای توقف غنی سازی اورانیوم و از سرگیری مذاکرات است.

یک مقام دولت آلمان در آستانه سفر چهارشنبه خانم مرکل به چین به خبرنگاران گفت: "به نفع آلمان است که چین وارداتش از ایران را افزایش ندهد و اگر چین بتواند وارداتش را کاهش دهد، خیلی خوب می شود."

در اوایل ماه جاری میلادی، تیموتی گایتنر، وزیر دارایی آمریکا، نیز در سفر به پکن کوشید رهبران چین را متقاعد کند که از حمایت از ایران دست بکشند، ولی به موفقیتی دست نیافت.

مقامهای چین تحریمهای یکجانبه اروپا و آمریکا علیه ایران را زیان بار خوانده و بر ادامه مذاکرات جمهوری اسلامی با گروه پنج بعلاوه یک تاکید کرده اند. این گروه از پنج عضو دائم شورای امنیت یعنی چین، روسیه، آمریکا، بریتانیا و فرانسه و نیز آلمان تشکیل شده است.

چین، دومین قدرت اقتصادی جهان، دومین خریدار بزرگ نفت خام در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک بررسی تازه نشان می دهد که چینی ها در سال گذشته میلادی نسبت به سال پیشتر ۳۰ درصد نفت بیشتری از ایران وارد کردند.

همچنین واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در سال ۲۰۱۱ نیز ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

در مقابل نفت وارداتی ژاپن از ایران بیش از ۱۱ درصد افت داشته که در راستای برنامه های دولت این کشور برای اعمال فشار اقتصادی به جمهوری اسلامی است.

یوکیو ادانو، وزیر بازرگانی ژاپن می گوید که واردات نفت خام کشورش از ایران در پنج سال اخیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.

ایران چهارمین فروشنده بزرگ نفت خام به ژاپن است و در سال گذشته میلادی حدود ۹ درصد نیاز این کشور را تامین کرد.



:: برچسب‌ها: گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فدراسیون ووشو، این رقابتها با حضور تیم های رنگ فیروزه فارس، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات ووشو كرمانشاه، هیات ووشو همدان، مقاومت بسیج، شهرداری بندرعباس، هیات ووشو گیلان، تاكسیرانی آمل، پرشین و نفت تهران برگزار می شود.

هفته پنجم دور رفت:

رنگ فیروزه فارس- دانشگاه آزاد اسلامی

هیات ووشو كرمانشاه - هیات ووشو همدان

مقاومت بسیج- شهرداری بندرعباس

هیات ووشو گیلان - تاكسیرانی آمل

اول دور برگشت:

هیات ووشو كرمانشاه- پرشین

هیات ووشو همدان- دانشگاه آزاد اسلامی

تاكسیرانی آمل- شهرداری بندرعباس

هیات ووشو گیلان- نفت تهران

براساس این گزارش، در پایان هفته چهارم و در گروه یك، تیم پرشین با چهار بازی و كسب 12 امتیاز قهرمان زودهنگام نیم فصل شد، دانشگاه آزاد با سه بازی و شش امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، رنگ فیروزه فارس با 3سه بازی و سه امتیاز در رده سوم ،هیات كرمانشاه هم با سه بازی و سه امتیاز در مكان چهارم و هیات همدان با سه بازی و بدون امتیاز در مكان پنجم ایستاده است.

همچنین در گروه دو، تیم نفت تهران با چهار بازی و كسب 12 امتیاز قهرمان زود هنگام نیم فصل شده است و تیم های شهرداری بندر عباس با سه بازی و شش امتیاز ، مقاومت بسیج با سه بازی و شش امتیاز و تیم های تاكسیرانی آمل و هیات گیلان به ترتیب در رده دوم تا پنجم جدول گروه ب قرار دارند.

1828**1440



:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم ' روز چهارشنبه در سیزدهمین یادواره شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس با بیان اینكه استمرار انقلاب نیاز به فداكاری و جانفشانی دارد خاطر نشان كرد تحریم ها و فشارها برای سازش در برابر دشمن است و اگر سازش كنیم دچار مشكل می شویم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد تحریم ها ظاهرش بن بست است اما در اصل بن بست شكنی است زیرا صنایع خودمان همه كارهای مهم را به دست می گیرد.

سردار احمدی مقدم افزود: عمده انقلاب های جهان پس از گذشت چند سال یا بر ضد خود شده اند و یا در مسیر سازش قرار گرفته اند اما پس از گذشت 33سال، انقلاب ایران هر روز شاهد اوج گیری بیشتری است.

وی ادامه داد: انقلاب ها و بیداری اسلامی نیز از جمله الطاف خداوند و آثار انقلاب ایران است.

سردار احمدی مقدم تصریح كرد دشمن برای مبارزه با انقلاب ها و سلطه بر دیگران از ابزارهای جدیدی استفاده می كند اما این امكانات وسیله ای برای مبارزه با خود آنان می شود.

ادامه دارد....

اجتمام**9188*1379 ** 1569**



:: برچسب‌ها: هنر , طبیعت , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()