نوشته شده توسط : gogos

'حسن مسلمی نایینی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: كارشناسان اداره كل امور دانشجویان خارج وزارت علوم به منظور فراهم آوردن تسهیلات در دریافت ارز دانشجویی به شهرستان های مختلف كشوراعزام شده اند كه طی فردا معرفی نامه های مربوطه را در اختیارمتقاضیان ساكن در شهرستان قرار دهند.

به گفته وی توزیع معرفی نامه به بانك جهت دریافت ارز دانشجویی در تهران و شهرستان های اهواز، اصفهان، تبریز، ارومیه، رشت، بابلسر، زاهدان، مشهد، كرمانشاه، همدان و قم بدون در نظر گرفتن نوبت های از قبل داده شده، انجام خواهد شد.

مسلمی خاطرنشان كرد: حدود چهار هزار و 300 نفر برای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در شهرستانها و نزدیك به هزار و 300 نفر برای دریافت این معرفی نامه ها در تهران ثبت نام كرده اند كه درصورت مراجعه به محل های تعیین شده، فردا می توانند معرفی نامه های خود را دریافت كنند.

وی هدف از این اقدام را ایجاد سهولت در گرفتن معرفی نامه دانشجویان، جلوگیری از مسافرت و مراجعه های متعدد از شهرستان ها به تهران، صرفه جویی در هزینه و وقت دانشجویان و خانواده های آنها عنوان كرد.

فراهنگ**1055*1580



:: برچسب‌ها: تابستان , هندوستان , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، شبكه های لرزه نگاری وابسته به مركز لرزه نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، وقوع این زمین لرزه را در ساعت 34 دقیقه و 5 ثانیه با موقعیت جغرافیایی

41/32 درجه عرض شمالی و 81/ 46 درجه طول شرقی ثبت كرده است.

گزارش این موسسه نشان می دهد كه چهارشنبه شب نیز زمین لرزه ای به بزرگی 9/4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) منطقه دهلران حوالی مرز عراق و استان ایلام را لرزاند.

به گزارش ایرنا، شبكه های لرزه نگاری وابسته به مركز لرزه نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، وقوع این زمین لرزه را در ساعت 23 و 12 دقیقه و 59 ثانیه با موقعیت جغرافیایی 48/32 درجه عرض شمالی و 96/46 درجه طول شرقی ثبت كرده است.

از خسارات احتمالی این زمین لرزه ها گزارشی دریافت نشده است.

شبك **1540** 1917



:: برچسب‌ها: اسکاتلند , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
علی دایی

علی دایی به دلیل عمل نکردن ایربگ خودروی تویوتای خود در حین تصادف، از این شرکت شکایت کرده است

علی دایی به دلیل عمل نکردن سیستم ایربگ خودروی شخصی‌اش از شرکت تویوتا شکایت کرده است.

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران، روز ۱۷ اسفند (۷ مارس) در بازگشت از اصفهان در نزدیکی کاشان با خودروی تویوتا پرادوی خود تصادف کرد.

طبق گزارش رسانه‌های ایران او از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محمد دایی، برادر علی دایی گفته است که خودروی تصادفی به تعمیرگاه ارسال نشده، بنابراین می‌توانند ثابت کنند که هیچکدام از ۱۸ ایربگ آن در زمان تصادف عمل نکرده است.

اما یک سخنگوی شرکت تویوتا که نخواسته نامش فاش شود به بی‌بی‌سی گفت: "باور نمی‌کنم که ایربگ‌ها کار نکرده باشند. خیلی دشوار است که در چنین تصادفی سیستم ایر بگ کار نکند. یک کلید روشن-خاموش بر روی این مدل از تویوتا گنجانده شده که احتمالا آن را خاموش کرده بودند".

علی دایی ۴۲ ساله که سابقه بازی برای بایرمونیخ و هرتا برلین را نیز دارد، در ۱۴۹ بازی برای تیم ملی ایران، ۱۰۹ گل زده و رکوردار بیشترین گل زده ملی در جهان است.



:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

بهمن دری از ثبت نام دوهزار و پانصد ناشر در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد

بهمن دری، معاون فرهنگی وزارت ارشاد ایران، از تشکیل هیات رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب در محل مصلای تهران خبر داد.

آقای دری که ریاست بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران را برعهده دارد، گفت: "اگر این هیات که نماینده حقوقی وزارت ارشاد هم عضو آن است، تخلف ناشری را اعلام کند، با دستور رئیس نمایشگاه به این تخلف رسیدگی و رای نهایی در صحن مصلی به اجرا در خواهد آمد."

به گفته او مراحل برخورد با ناشران متخلف از این قرار است: "ابتدا کتاب جمع‌آوری می‌شود، غرفه ناشر پلمپ می‌شود، ناشر از نمایشگاه اخراج می‌شود، ناشر برای همیشه از حضور در نمایشگاه محروم خواهد شد."

بهمن دری گفت: "ما به هیچ وجه اجازه عرضه کتاب‌هایی که مبلغ و مروج وهابی‌گری، بابی‌گری، بهایی گری و ضد شیعی باشد، نخواهیم داد. این اخطار شامل کتاب‌هایی که حاوی تصاویر مبتذل است و نیز کتبی که تمامیت ارضی ما را خدشه دار می‌کند، نیز می‌شود."

در نمایشگاه سال گذشته نیز نظیر نمایشگاه های سال های پیش، .

تعدادی از ناشران و نویسنده های معترض می گفتند که بسیاری از آثار جمع آوری شده از سطح نمایشگاه، با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و هیچ ارتباطی با سلفی گری، وهابیت و موضوعاتی از این دست نداشته اند.

"درآمدی بر فلسفه وجود هایدگر"، "رساله فضیلت افلاطون" ترجمه منوچهر اسدی، و تعدادی اثر داستانی از جمله "از چاله به چاه" داستانی از بهمن فرزانه، "خانواده نیک‌اختر" نوشته ایرج پزشک‌زاد، "داستان‌های محبوب من"، دوره چهار جلدی "سال‌های ابری"، "کتاب بطالت" احسان نوروزی و "نگران نباش" مهسا محبعلی از جمله عناوینی بودند که سال گذشته از غرفه‌ها جمع‌آوری شدند.

بدهی نمایشگاه به ناشران خارجی

آقای دری همچنین در واکنش به گزارشی در مورد بدهی ۶.۵ میلیون یورویی نمایشگاه کتاب تهران به تعدادی از ناشران خارجی بابت فروش کتاب در سال گذشته، گفت: "با هماهنگی بانک مرکزی مطالبات ارزی ناشران خارجی در دوره‌های گذشته در حال برطرف شدن است و ما سعی می‌کنیم تا قبل از شهریور امسال کلیه مطالبات ناشران خارجی را پرداخت کنیم."

معاون فرهنگی وزیر ارشاد ایران همچنین از در نظر گرفتن بعضی تسهیلات ویژه برای ناشران خارجی در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از ۱۲ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای تهران برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، شركت كنندگان در این مراسم، روز ارتش را به 'ابوالقاسم دلفی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد، سرهنگ 'جواد فرجی' وابسته نظامی كشورمان، ملت و دولت ایران تبریك گفتند.

در این مراسم شخصیت های سیاسی و نظامی صربستان از جمله نمایندگانی از وزارت دفاع و ستاد مشترك ارتش، احزاب سیاسی، نمایندگان پارلمانی و نمایندگانی از كلیساهای ارتدكس، كاتولیك، جامعه اسلامی، اساتید دانشگاه ها و معاون وزارت امور خارجه صربستان حضور داشتند.

در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بلگراد جمعی از سفرا و دیپلمات های ارشد كشورها نیز شركت داشتند.

همچنین جمعی از وابستگان نظامی سفارتخانه های خارجی در بلگراد از جمله ژاپن، بلغارستان، رومانی، مجارستان، تركیه، لهستان، روسیه، الجزایر، اندونزی و بوسنی و هرزگوین نیز با حضور در این مراسم، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران اسلامی تبریك گفتند.

در حاشیه این آیین، سرهنگ 'جواد فرجی' وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در بلگراد در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: امروز ارتشیان غیور ایران در اوج عزت و اقتدار تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، برای دفاع از تمامیت ارضی كشور و پاسخگویی و دفع هرگونه تهدید و تجاوز احتمالی از آمادگی كامل برخوردار است.

وی همچنین در ادامه این گفت و گو با تاكید بر اینكه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتش های مطرح و مقتدر جهان امروز به شمار می رود، افزود: در بیش از سه دهه گذشته، ارتش ایران با اتكا به تعالیم اسلامی و انسانی در جهت حفظ تمامیت ارضی كشور به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی نائل آمده است.

دهها خبرنگار و فیلمبردار از رسانه های جمعی صربستان نیز برای پوشش خبری از مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در هتل 'هایت' بلگراد حضور داشتند.

در این مراسم، فیلمی از دستاوردها و پیشرفت های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سالن بزرگ هتل 'هایت' برای شركت كنندگان به نمایش گذاشته شد.

اروپام**2061**1596 ** 1574



:: برچسب‌ها: انگور چینی , جغرافیایی برچسب , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
سوریه

کاخ سفید نسبت به نقض آتش بس توسط نیروهای دولت بشاراسد اظهار نگرانی کرد

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا می گوید وضعیت سوریه به جایی رسیده که باید خشونت را کنار بگذارد و در غیر این صورت آمریکا راههایی برای وارد کردن فشارهای بیشتر بر دولت بشار اسد پیدا خواهد کرد.

خانم کلینتون روز چهارشنبه (۱۸ آوریل - ۳۰ فروردین) گفت که "در این راه یا موفق می شویم و صلح را در منطقه برقرار می سازیم" یا بشار اسد فرصت آخر خود را هم از دست خواهد داد.

او که در ملاقات با وزرای دفاع عضو کشورهای ناتو در بروکسل سخن می گفت تاکید کرد که با همتایان متحد خود درباره وارد کردن فشارهای بیشتر بر سوریه صحبت کرده است اگر چه وی از جزئیات واکنش آمریکا و کشورهای دیگر نسبت به سوریه در صورت متوقف نکردن حملاتش صحبت نکرد.

'نیروهای بشار اسد آتش بس را نادیده می گیرد'

امروز همچنین کاخ سفید نسبت به نقض آتش بس توسط نیروهای دولت بشاراسد اظهار نگرانی کرد.

مخالفان دولت سوریه به تازگی ویدیویی منتشر کرده اند که نشان می دهد تک تیراندازان دولتی به سوی جمعیتی که در حوالی شهر دمشق و در اطراف ناظران صلح سازمان ملل گرد آمده اند شلیک می کنند اگر چه رئیس گروه ناظران صلح سازمان ملل هر گونه شلیک به سوی گروه تحت امر او را تکذیب کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد به زودی درباره اعزام ۲۵۰ ناظر دیگر به سوریه تصمیم گیری خواهد کرد.

همزمان جی کارنی سخنگوی کاخ سفید هم که همراه با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به ایالت اوهایو سفر کرده است از دولت سوریه برای "بی صداقتی" و ادامه حملاتش انتقاد کرد. او از جامعه بین المللی خواست در صورتی که سوریه به خشونتهای خود خاتمه ندهد، قدمهای بعدی را علیه این کشور بردارند.

'درخواست از مداخله اسما اسد'

اسماء اسد

زندگی تجملاتی اسما اسد همواره مورد توجه رسانه های غربی بوده است

در همین حال همسران سفیران آلمان و بریتانیا در سازمان ملل با تهیه یک نوار ویدیویی چهار دقیقه ای که در یوتیوب منتشر شده، از اسما اسد، همسر رئیس جمهوری سوریه خواسته اند تا برای پایان دادن به "کشتار در کشورش" تلاش کند.

خانم فن فوس همسر نماینده آلمان در سازمان ملل گفته است: "ما فکر می کنیم که او به راحتی می تواند در عموم صحبت کند و بگوید گه خونریزی باید متوقف و صلح برقرار شود. ما چیز زیادی نمی خواهیم. ممکن است که این کار او را به دردسر بیاندازد اما هزاران زن سوری هر روز زندگیشان را به خطر می اندازند."

در این نوار ویدیویی، تصاویری از نحوه زندگی تجملاتی اسما اسد در کنار تصاویر کودکان کشته و زخمی شده توسط نیروهای دولتی نشان می دهد و از خانم اسد درخواست شده است تا مانع از آن شود که همسرش به سرکوب خشونت آمیز معترضان ادامه دهد.

شورای امنیت سازمان ملل هم خواستار دسترسی آزادانه ناظران اعزامی خود به سوریه شده اما دولت سوریه گفته که نمی تواند امنیت این افراد را تضمین کند مگر اینکه ماموریت آنان با هماهنگی کامل با دستگاه های دولتی انجام شود.

مخالفان حکومت سوریه گفته اند که هدف دولت سوریه از طرح این موضوع این است که ناظران سازمان ملل مجبور شوند پیش از حرکت به مناطق مختلف برای نظارت بر آتش بس، مقصد و مسیر خود را به آگاهی ماموران دولتی برسانند تا آنان بتوانند پیشاپیش با "صحنه سازی" ناظران را فریب دهند.

اما دولت بشار اسد می گوید که تنها در صورتی حملات خود را متوقف می کند که مخالفان هم به حملات خود پایان دهند.



:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی اكبر محرابیان'، در این بازدید كه روز چهارشنبه صورت گرفت، بر شتاب بخشی در اتمام پروژه آبرسانی به زمین های پایاب سد حسنلو تاكید كرد.

وی، نظارت دقیق مسوولان در بررسی مشكلات پیش روی اجرای طرح و اندیشیدن تمهیدات تخصصی لازم در این خصوص را ضروری دانست.

در مجموع بیش از شش هزار هكتار از اراضی پایاب سد حسنلو باید تحت پوشش این طرح قرار گیرد كه تاكنون در حدود دو هزار هكتار آن اجرا شده است.

بررسی بیشتر مشكلات و اتخاذ تدابیر لازم برای این منظور با حضور دستیار ویژه رییس جمهوری به نشستی كه در استانداری آذربایجان غربی تشكیل خواهد شد موكول شد.

سد مخزنی حسنلو در جنوب غربی دریاچه ارومیه و هشت كیلومتری ضلع شمالی شهرستان نقده قرار دارد.

شهرستان نقده در 90 كیلومتری جنوب ارومیه مركز استان آذربایجان غربی واقع است.

ن.ح/645/245



:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

'مسعود شریفی' در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه كاخ گلستان حدود پنج هزار مترمربع كاشی‌كاری دارد و فرسودگی بخشی از این كاشی‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

وی با تاكید بر اینكه مرمت مستمر این كاشی ها در دستور كار مسوولان كاخ گلستان قرار دارد، افزود: جلوگیری از تخریب و انجام مرمت مستمر كاشی‌های متنوع این مجموعه، كاری زمان بر است كه باید با دقت انجام شود.

شریفی ادامه داد: وجود كاشی‌های هفت‌رنگ، معرق و كاشی‌های برجسته كه هر كدام به شیوه‌ای خاص مرمت می‌شوند موجب شده تا روند مرمت كاشی ها زمان بر باشد.

وی یادآور شد كه مرمت كاشی‌كاری‌های این مجموعه از فروردین ماه سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مدیر كاخ موزه گلستان با بیان اینكه از سال گذشته دو اقدام اساسی درباره كاشی‌های كاخ‌گلستان در دستور كار این مجموعه قرار گرفت، افزود: مرمت اضطراری كاشی‌هایی كه در حال سقوط بودند و طراحی و ساخت كاشی‌هایی كه شكسته یا ناقص شده بود، از جمله اقداماتی است كه برای حفظ این بنای تاریخی انجام شد.

شریفی تاكید كرد: جلوگیری از تخریب و سقوط كاشی‌های كاخ گلستان تا 10 سال آینده با استحكام و بندكشی آن‌ها، در دستور كار مسوولان این مجموعه قرار دارد.

فراهنگ 2025**1588



:: برچسب‌ها: برلین , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
نیروهای امنیتی افغانستان

حملات اخیر طالبان، آزمونی برای نیروهای امنیتی افغانستان بود

ناتو حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان پس از خروج ناتو از این کشور را بررسی می کند.

روز چهارشنبه، ۳۰ حمل/فروردین (۱۸ آوریل)، وزیران دفاع و خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان اتلانتیک شمالی - ناتو - در جلسه ای در مقر این سازمان در بروکسل، پایتخت بلژیک، تامین مالی و نحوه حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان پس از خروج ناتو از این کشور را مورد بررسی قرار می دهند.

رهبران ناتو تاکید کرده اند که با توجه به حملات اخیر طالبان به نقاطی در کابل و چند شهر دیگر افغانستان، قرار نیست استراتژی کمک به نیروهای امنیتی افغانستان تغییر کند.

براساس برنامه اعلام شده ناتو، قرار است ماموریت واحدهای رزمی اعزامی کشورهای عضو این سازمان به افغانستان تا پایان سال ۲۰۱۴ خاتمه یابد و نیروهای امنیتی افغان مسئولیت حفظ امنیت کشورشان را برعهده بگیرند.

انتظار می رود آمریکا در اجلاس بروکسل از کشورهای عضو ناتو بخواهد تا یک چهارم بودجه مورد نیاز نیروهای امنیتی افغانستان را تقبل کنند.

آمریکا در نظر دارد پس از سال ۲۰۱۴، سالانه سه میلیارد دلار برای حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان در اختیار آن کشور قرار دهد و امیدوار است که سایر کشورهای عضو ناتو، هر سال یک میلیارد دلار به این امر اختصاص دهند.

چالشهای موجود

جلسه ویران خارجه و دفاع کشورهای عضو ناتو در آستانه کنفرانس سران این کشورها برگزار می شود که قرار است ماه آینده در شیکاگو در مورد بودجه نیروهای امنیتی افغانستان تصمیم گیری کند.

روز سه شنبه، استرالیا اعلام کرد که در نظر دارد سربازان خود را یک سال زودتر از زمان تعیین شده، از افغانستان خارج کند.

برخی دیگر از کشورهای عضو ناتو، به شمول کانادا، هلند و فرانسه نیز اخیرا نیروهای نظامی خود را از افغانستان خارج کرده و یا به روند خروج آنها سرعت بخشیده اند.

وزیر دفاع آمریکا

آمریکا در نظر دارد سه میلیارد دلار سالانه به نیروهای امنیتی افغانستان بدهد

وزارت دفاع افغانستان می گوید تعداد نفرات ارتش ملی افغانستان به یکصد و نود و پنج هزار نفر رسیده که بخش اعظم آموزش و تجهیز این نیروها به دوش آمریکا است.

با نزدیک شدن زمان خروج نیروهای رزمی ناتو از افغانستان، حملات اخیر شورشیان در کابل و چند شهر دیگر افغانستان نشان داد که چالش های زیادی بر سر راه نیروهای امنیتی این کشور قرار دارد.

در این حملات که به شکل همزمان صورت گرفت، دهها مهاجم انتحاری شرکت داشتند، اما پس از حدود هجده ساعت درگیری، سی و شش تن از مهاجمان انتحاری توسط نیروهای امنیتی افغانستان کشته شدند.

در این درگیری، هشت نفر از نیروهای امنیتی و دست کم سه غیرنظامی نیز جان خود را از دست دادند.

اگرچه مقامات ناتو وجود چالش هایی در برابر نیروهای امنیتی افغانستان را می پذیرند، اما تاکید داشته اند که این نیروها از توانایی رویارویی با این حملات برخوردار شده اند.

یک سخنگوی ناتو گفت که نیروهای امنیتی افغانستان تقریبا به تنهایی با حملات اخیر طالبان مقابله کردند.

او گفت: "ما به وضوح با تهدیدهای امنیتی روبرو هستیم. این اولین حمله از این نوع نبود و انتظار نمی رود که آخرین آنها باشد، اما این گونه حملات استراتژی انتقال مسئولیت های امنیتی را تغییر نمی دهد."



:: برچسب‌ها: معماری , خیابان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی گفت جایزه بزرگ نیوجرسی شاید در سال 2013 یا 2014 برگزار شود.

با برگزاری جایزه بزرگ نیوجرسی و آمریكا میزبان دو دور رقابتهای فرمول یك خواهد شد. آستین در تگزاس در صورت آماده شدن پیست جدید آن، در ماه نوامبر امسال میزبان این مسابقه خواهد بود.

آمریكا كه بازار مهمی برای تولیدكنندگان فرمول یك نظیر فراری و مرسدس و نیز حامیان مالی تیم ها محسوب می شود، از سال 2007 تاكنون میزبان جایزه بزرگ فرمول یك نبوده است.

**1584**1647



:: برچسب‌ها: ژاپن , موسیقی , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا و به نقل از منابع خبری، این دونده 25 ساله در حال حاضر در دوهای 100 متر و 200 متر، قهرمان المپیك و ركوردار جهان است.

او 100 متر را در 9.58 ثانیه و 200 متر را در 19.19 ثانیه دویده است اما قصد دارد در بازی های المپیك 2012 لندن، زمان دوی 100 متر را به 9.4 ثانیه و دوی 200 متر را به 19 ثانیه برساند تا به یك اسطوره تبدیل شود.

او ركورد 9.58 ثانیه را در مسابقات قهرمانی 2009 جهان در برلین ثبت كرد یعنی در هر ثانیه 10.43 متر دوید و كل مسیر را با 40 گام به پایان رساند.

او اگر بخواهد به زمان 9.4 ثانیه برسد، باید در هر ثانیه 10.63 متر را طی كند كه در كل می شود 1.88 متر سریعتر یعنی معادل سه چهارم طول یك گامش.

بولت گفت: تا جایی كه ممكن است تمرین می كنم تا سریعتر بدوم.

این دونده جاماییكایی در مصاحبه ای به مناسبت 100 روز مانده تا آغاز بازی های المپیك 2012 لندن خاطرنشان كرد با توجه به سه مدال طلایی كه در بازی های المپیك 2008 پكن گرفت اگر موفق شود، به یك اسطوره زنده تبدیل خواهد شد.

'مایكل فلپس' شناگر 26 ساله آمریكایی و دارنده 14 مدال طلای المپیك نیز به همین مناسبت ابراز امیدواری كرده است كه بازی های لندن پایان خوشی برای دوران درخشان حرفه ای او باشد.

وی گفت: من تا كنون هر كاری كه می خواستم را با موفقیت انجام داده ام. این آخرین بخش از دوران حرفه ای من به عنوان یك ورزشكار است و فقط می خواهم آنطوری كه می خواهم تمام شود. برای رسیدن به این هدف نهایت تلاشم را می كنم.

9126 / 1589



:: برچسب‌ها: لندن , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس در ساعت 8:30 دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان به ریاست لاریجانی آغاز شد.

** منتخبان ملت امروز بررسی جزییات طرح اصلاح مواد 196 و 197 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را در دستور كار خود قرار دادند.

از همان ابتدای جلسه علنی امروز تجمع های زیادی در كنار صندلی رییس مجلس در جایگاه هیات رییسه شكل گرفت از این رو وی بارها از نمایندگان خواست كه دور او را خلوت كنند.

رییس مجلس شورای اسلامی هنگامی كه جمعیت زیادی دور وی تجمع كرده بودند گفت كه اینجا را خلوت كنید، اجازه دهید من بشنوم.

** هنگامی كه مصطفی كواكبیان نماینده سمنان قصد داشت به عنوان یكی از طراحان طرح اصلاح مواد 196 و 197 آیین نامه داخلی مجلس كه درخصوص تغییر نحوه سوال از رییس جمهوری سخن بگوید خطاب به لاریجانی گفت: در آیین نامه داخلی به هیچ وجه بیان نشده كه نماینده دولت در خصوص مواد آیین نامه داخلی مجلس سخن بگوید.

رییس مجلس نیز پاسخ داد: اگر از این لحاظ نگاه كنیم، جایی هم برای صحبت شما و همچنین برای نماینده دولت وجود ندارد ، این موضوع را آقای باهنر باب كرده اند.

** همچنین هنگامی كه محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهوری درخصوص یكی از موارد پیشنهادی در طرح تغییر نحوه سوال از رییس جمهوری نظر دولت را اعلام كرد، لاریجانی خطاب به وی گفت: شما دارید قسم حضرت عباس می دهید!

** امروز جلسه علنی مجلس یك بار به دلیل خروج نمایندگان از حد نصاب افتاد.

** حسن كامران نماینده اصفهان نیز امروز صدبار گفت كه می خواهم در این طرح پیشنهادی مطرح كنم.

وی خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: من صد بار گفتم كه می خواهم پیشنهاد دهم كه جهانبخش محبی نیا عضو هیات رییسه خطاب به وی اظهارداشت: اگر از صبح هر دقیقه هم یك بار می گفتید، هم اكنون صد بار نمی شد.

** محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس از زمانی كه به جای علی لاریجانی ریاست جلسه را برعهده گرفت بارها به نمایندگان تذكر داد كه در رای گیری ها شركت كنند.

** زمانی كه موافقان و مخالفان جزییات طرح تغییر نحوه سوال از رییس جمهوری می خواستند در این زمینه صحبت كنند باهنر اعلام كرد كه آقای فرهنگی لیست مخالفان و موافقان را پاك كرده است و عده ای در این راستا اعتراض كردند، ما سعی می كنیم از لیست قبلی و هم لیست كنونی افراد سخن بگویند.

** امروز دستاورد مجلس شورای اسلامی تنها تصویب یك ماده از طرح تغییر نحوه سوال از رییس جمهوری بود و مجلسیان تنها به تصویب یك ماده از این طرح بسنده كردند.

قرار است مجلس ماده دوم این طرح را هفته آینده بررسی كند.

** جلسه علنی امروز مجلس در ساعت 12:35 دقیقه پایان یافت.

سیام**9121**9132



:: برچسب‌ها: هنر , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

سید 'امیرعباس سیاهپوش' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هاكی قزوین از توانایی لازم برای حضور در رقابت های باشگاهی كشور برخوردار است.

وی با اشاره به اینكه هاكی بازان قزوینی پس از چند سال تمرین، از توانایی فنی و انگیزه مناسبی برای حضور در رقابت های باشگاهی كشور برخوردار هستند، اظهاركرد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط مالی، امسال تیم هاكی قزوین بتواند در مسابقات لیگ برتر یا دسته اول شركت كند.

رییس هیات هاكی استان قزوین یادآور شد: تیم منتخب هاكی قزوین هم اكنون به طور مستمر تمرینات خود را زیر نظر مربیان هیات در سالن ورزشی حجاب و پایگاه ورزش قهرمانی دنبال می كند.

سیاهپوش در خصوص حضور تیم هاكی بانوان قزوین در رقابت های باشگاهی كشور نیز گفت: این تیم پارسال در رقابت های باشگاهی كشور انتظارات هیات را برآورده نكرد بنابراین برای حضور دوباره در مسابقات باشگاهی باید شرایط فنی این تیم را بسنجیم و سپس نسبت به تیم داری اقدام كنیم.

وی در ادامه از پیشنهاد هیات هاكی استان قزوین برای برگزاری یكدوره كلاس مربیگری درجه 3 خبر داد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون، خرداد ماه امسال با حضور علاقه مندان این دوره را برگزار می كنیم.

رییس هیات هاكی استان قزوین با اشاره به اینكه هم اكنون 28 نفر در قزوین دارای مدرك مربیگری این رشته هستند، اظهار كرد: از این تعداد تنها نزدیك به شش نفر فعال هستند.

سیاهپوش در پایان آخرین آمار ورزشكاران رسمی و سازمان یافته هاكی قزوین را 87 نفر اعلام كرد و گفت: تلاش می كنیم این تعداد در سال جاری افزایش پیدا كند.

7392/ 614/ 1644/506



:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

این درحالی است كه زندانبانان در پی شورش چندی پیش شماری از زندانیان كه زخمی شدن عده ای و آتش سوزی در زندان شهر 'رن' در مركز فرانسه را در پی داشت، تاكنون پنج بار تجمعات اعتراض آمیز در مقابل زندانهای محل خدمت خود برپا كرده اند.

زندانبانان فرانسه از نبود امكانات و تجهیزات كافی برای حراست از زندان و زندانیان، و همچنین پایین بودن سطح دستمزدهای خود شاكی هستند.

این درحالی است كه زندانیان نیز به نوبه خود از كمبود فضا و امكانات زندانها و انباشت زندانیان در سطح زندانی های كشور شكایت دارند.

درحالی كه زندانهای فرانسه ظرفیت 57 هزار نفر زندانی را دارند هم اكنون حدود 70 هزار نفر به دلیل ارتكاب جرایم مختلفی زندانی هستند.

تجمع اعتراض آمیز نگهبانان زندانهای فرانسه در پی فراخوان اتحادیه های صنفی ' اف او' و ' ث ژت ' از چهارم اوریل اغاز شده است.

هنوز مذاكرات معترضان با نمایندگان دولت راه به جایی نبرده است . این درحالی است كه چهار روز بیشتر زمان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دركشور باقی نیست.

سنای فرانسه چندی پیش با افزایش فضا به ظرفیت 20 هزار نفر در سطح زندانهای كشور ظرف سالیان آتی موافقت كرد.

دولت فرانسه تاكنون بارها به دلیل رعایت نكردن استاندارد لازم زندانها از سوی دادگاههای كشور و اروپایی به پرداخت جرایم نقدی به زندانیان محكوم شده است.

در شرائطی كه فضای زندانهای فرانسه پاسخگوی نیازها نیست شمار بازداشتی ها دركشور نیز همه ساله به دلیل رشد نسبی نرخ بازداشت ها رو به فزونی دارد.

اروپام **1495**1423



:: برچسب‌ها: آسیا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

در محافل ورزشی مازندران، بویژه شهرستان قائمشهر به نقل از ' ‌مهدی پرهام '، ‌مالك باشگاه نساجی شایع شده است كه تیم فوتبال نساجی قرار است واگذار شود.

' محمدحسن حیدرزاده ' ‌روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مالك باشگاه نساجی برنامه بلند مدتی برای تبدیل شدن به قدرت اول فوتبال در كشور دارد كه رسیدن به این اهداف نیازمند سپری شدن زمانی چند ساله است.

وی بیان داشت : باشگاه نساجی مشكلی برای صرف هزینه های پیش بینی شده ندارد و برنامه جامعی نیز برای موفقیت این تیم طراحی شده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران انجام تغییرات در تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده را محدود به جذب بازیكنان جدید دانست و گفت : از كادر فنی تیم به طور كامل رضایت داریم و امیدواریم با تقویت تیم در پست های مختلف ، آرزوی چندین ساله مردم فوتبال دوست قائمشهر را عملی كنیم.

حیدرزاده افزود : با توجه به مشكلات فراوانی كه در لیگ امسال با آن دست و پنجه نرم كردیم ، جایگاه فعلی تیم در جدول رده بندی راضی كننده است اما باید تلاش كنیم لیگ سال آینده را بدون حاشیه و تنها با هدف لیگ برتری شدن آغاز كنیم .

وی یكی از دلایل نتیجه نگرفتن تیم نساجی در لیگ امسال را كیفیت نامناسب زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر دانست و گفت : متاسفانه خرابی فراوان این زمین مانع از اجرای دستورات تاكتیكی مربیان در بازی های خانگی شد و بدون تردید در هیچ كدام از بازی های امسال نتوانستیم از امتیاز میزبانی زمین خانگی برای كسب نتیجه استفاده كنیم .

مشاور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران یكی از برنامه های آینده این باشگاه را احداث مجموعه ورزشی با برخورداری از چندین زمین فوتبال استانداد برای انجام تمرین و مسابقه دانست و گفت : در صورت واگذاری هر چه سریع تر زمین مورد درخواست باشگاه ، این برنامه نیز به سرعت عملیاتی خواهد شد .

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 36 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد .

این تیم روز پنجشنبه در دیداری كه نتیجه آن تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد میزبان تیم شیرین فراز كرمانشاه است .ك/3

7331/1654



:: برچسب‌ها: پرنده , دوستان , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
آنگ سن سوچی، رهبر مخالفان دولت برمه

آنگ سن سوچی، در انتخابات میان دوره ای که اول آوریل امسال برگزار شد، به مجلس برمه راه یافت

گزارش‌ها حاکی از آن است که آنگ سن سوچی، رهبر مخالفان دولت برمه برای اولین بار طی دو دهه گذشته درصدد سفر به اروپاست.

وزارت امور خارجه نروژ به بی بی سی گفته است آنگ سن سوچی در ماه ژوئن از این کشور دیدار خواهد کرد.

سخنگوی حزب اتحاد ملی برای دموکراسی در برمه گفته است خانم سوچی به بریتانیا و نروژ سفر خواهد کرد.

او پیشتر از سفر به خارج خودداری می‌کرد چون نگران آن بود که دولت برمه اجازه بازگشت به کشور را به او ندهد.

خانم سوچی اخیرا در دیدار با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا که به برمه سفر کرده بود، گفت دعوت برای سفر به بریتانیا را به طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد.

آخرین سفر خارجی او ۲۴ سال پیش صورت گرفت.

آنگ سن سوچی ۶۷ سال دارد و در سال ۱۹۹۱ برنده جایزه نوبل شد. او پانزده سال را در حبس گذرانده است.

خانم سوچی در انتخابات عمومی سال ۱۹۹۰ برمه پیروز شد ولی رهبران نظامی برمه این انتخابات را باطل اعلام کردند و از آن هنگام تا روز آزادیش در سیزده نوامبر ۲۰۱۰، در ارتباط با اتهامات مختلف در بازداشت بود.

سخنگوی حزب اتحاد ملی برای دموکراسی گفته است تاریخ قطعی سفر خانم سوچی هنوز مشخص نیست.

یک مقام رسمی دولت بریتانیا به بی بی سی گفت خانم سوچی زمان این سفر را با توجه به برنامه کاری مجلس برمه مشخص خواهد کرد.

آنگ سن سوچی، در انتخابات میان دوره ای که اول آوریل امسال برگزار شد، به مجلس برمه راه یافت.

حزب او برای تصاحب ۴۵ کرسی پارلمان به رقابت پرداخت و از این تعداد، توانست به ۴۳ کرسی دست یابد.



:: برچسب‌ها: ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

'علی جمشیدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا ، فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایان نیافتن انتخابات و ضرورت حضور در مرحله دوم انتخابات را یادآور شد و افزود: ما دانشجویان و تمامی مردم گوش به بیانات رهبرمعظم انقلاب هستیم و با شركت در پای صندوق های رای به فرمایشات ایشان در زمینه انتخابات، جامه عمل می پوشانیم.

دبیراتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های كشور گفت: مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر شرایط كنونی منطقه، تاثیرپذیری بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی و شكست تحریم های استكبار جهانی اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری ،انتخابات هنوز تمام نشده و در برخی شهرها، همچون تهران باید نمایندگانی به مجلس راه یابند.

جمشیدی تاثیر انتخابات مجلس در كاسته شدن بار برخی مشكلات فرهنگی و اقتصادی را مهم دانست و تصریح كرد: انتخاب اصلح مردم بصیر ایران اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس نهم از بار این مشكلات می كاهد.

وی همچنین با تاكید بر این نكته كه جمهوری اسلامی ایران طلایه دار و الگوی منطقه به شمار می رود، گفت: مردم تاسی گرفته از ایران اسلامی با نگاه به حضور مردم در انتخابات، در زمینه پیگیری اهداف و آرمان های خود بیشتر دلگرم می شوند.

دبیر اتحادیه انجمن های مستقل سراسر كشور درباره راهكار جلب مشاركت بیشتر مردم برای این دوره از انتخابات، گفت: صداقت، ساده زیستی، وحدت بین قوا و مسوولان برای پیشرفت كشور و دوری نامزدها از هر گونه سیاسی كاری از راه های جلب مشاركت بیشتر مردمی در این مرحله از انتخابات است.

دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در 33 حوزه انتخابیه و به منظور تعیین تكلیف 65 كرسی مجلس نهم برگزار می شود. نامزدهای انتخابات در این حوزه های انتخابیه در مرحله نخست (12 اسفند 90) موفق به اخذ حد نصاب آرا برای ورود به بهارستان نشدند.

سیام**7261



:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

سردار دكتر 'اسماعیل احمدی مقدم ' روز چهارشنبه در حاشیه همایش سراسری شهرهای مرزی در زاهدان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تكمیل طرحهای انسداد مرزها علاوه بر استقرار پاسگاهها، احداث راهها، ایجاد كانال ها، همچنین اقدامات راداری، اپتیكی و الكترونیكی به عنوان مكمل در حال انجام است.

وی افزود: تاكنون بیش از 400كیلومتر از مرزهای سیستان و بلوچستان زیر پوشش اقدامات الكترواپتیكی قرار گرفته و این طرح به سرعت در حال گسترش است.

فرمانده انتظامی اظهار امیدواری كرد كه تا سال آینده اقدامات شبكه ای در كل مرزهای استان انجام شود و در این زمینه تا مناطق مرزی از مركز كشور و استانها قابل كنترل و مونیتور باشد.

وی ادامه داد: این طرح برنامه جامعی دارد كه ظرف دو سه سال آینده كامل خواهد شد.

سردار احمدی مقدم در خصوص اعتبارات تخصیصی برای كنترل مرزها گفت: مجلس شورای اسلامی 103 میلیاد تومان اعتبار برای انسداد مرزها در نظر گرفته و 100 میلیارد تومان نیز از اعتبارات بنیه دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح تخصیص یافته است.

وی افزود: این در حالی است كه نیروی انتظامی نیز از محل اعتبارات داخلی خود، اعتباراتی برای انسداد مرزها اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سووال كه آیا تروریستهای دستگیر شده در مركز كشور از مرزهای شرقی وارد شده اند؟ بیان كرد: تروریستهایی كه از مرزهای شرقی وارد كشور شده اند معمولا در همین محدوده اقدامات تروریستی خود را انجام داده اند و علیرغم اینكه سرویس های بیگانه از تروریستها می خواهند كه عملیات خود را در عمق كشور ایران انجام دهند اما اقدامات نیروهای امنیتی انتظامی مانع آنان بوده است.

وی با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی برای سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرانی گفت: به دولت اعلام كرده ایم كه هر میزان بخواهند كار مبارزه با جرائم اقتصادی را تقویت می كنیم.

وی افزود: البته بعد آن مسایل مرزی است كه با اعتبارات تخصیصی امید است در سال 91 خصوصا با خرید شناورهای جدید برای تقویت یگانهای ساحلی، جهش بزرگی در زمینه كنترل قاچاق انجام شود.

دكتر احمدی مقدم مهمترین چالش های مرزی را قاچاق كالا، قاچاق انسان، موادمخدر و موادسوختی و بعضا ورود اشرار و تروریستها ذكر كرد و گفت: با وجودی كه در چند سال گذشته به سبب اقدامات بسیار موثر نیروهای انتظامی و مرزبانی و امنیتی میزان قابل توجهی از این چالش ها كاسته شده اما هنوز كم و بیش وجود دارد و برای حل این معضلات نیاز به تقویت مرزبانی، واحدهای انتظامی، سپاه، بسیج و بومی سازی امنیت در این منطقه است.

وی ادامه داد: مجموعه اقدامات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی كه دولت در حال اجرا و تعقیب آن است در پایان برنامه پنجم امنیت این منطقه را متحول می كند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: البته اقدامات بسیار موثر انجام شده كه موجب افزایش ضریب و احساس امنیت در سیستان و بلوچستان شده به طوریكه وضعیت حال این استان با پنج سال پیش قابل مقایسه نیست.

وی افزود: اگر سیستان و بلوچستان موقعیت مرزی نداشت قطعا یكی از امن ترین استانهای كشور بود با همین وضعیت موجود نیز اكنون نرخ جرائم در این استان با میانگین كشوری تفاوت محسوسی ندارد.

سردار احمدی مقدم با اشاره به برگزاری همایش علمی شهرهای مرزی در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: شناخت مسایل و راه حلهای مشكلات باید مبتنی بر علم باشد.

وی افزود: امنیت مقوله ای چند بعدی و پیچیده است و اقدامات تك بعدی و مقطعی نمی تواند آثار بلند مدت داشته باشد به همین سبب باید كارهای علمی انجام شود و برگزاری این نشست نیز مقدمه كار برای نگاه و حركت علمی است و در تمام بخشها اثر گذار خواهد بود ك/2

653/330



:: برچسب‌ها: گل , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمدرضا باهنر' بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در محل جامعه اسلامی مهندسین همچنین افزود:گروه‌هاو جناح‌های مختلف برای بدست‌گیری ریاست مجلس نهم تلاش می‌كنند و این فعالیت‌ها به صورت غیر علنی است اما بزودی علنی می‌شود.

وی ادامه داد : ریاست مجلس نهم را نمایندگان مجلس نهم تعیین می‌كنند اما گزینه‌های یاد شده برای ریاست مجلس مطرح هستند.

** در فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی بازی نكردم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اینكه آیا وی در فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی بازی كرده و یا در انتخابات ریاست جمهوری به وی رای داده است گفت: بنده از سال 1364 كه وارد مجلس شدم به مواضع اقتصادی میرحسین موسوی ایراد گرفتم و با او درباره مواضع‌اش درگیری جدی داشتم؛ چطور ممكن است وقتی اینقدر با وی مشكل داشتم در فیلم تبلیغاتی وی بازی كرده و یا به او رای داده باشم؟

وی ادامه داد: حتی اگر میرحسین موسوی فتنه 88 را ایجاد نمی‌كرد، بنده اعتقادی نداشتم كه او بتواند كشور را اداره كند.

ادامه دارد...

سیام*9121*2023* 1568



:: برچسب‌ها: آب , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos


:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس محمد نوری پس از تساوی یک بر یک برابر الغرافه قطر در جمع خبرنگاران گفت: با وجود داشتن بازیکنان با تجربه زیاد مقابل حریف قطری بی‌تجربگی کردیم و روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم.



:: برچسب‌ها: اسکاتلند , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد پولادی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل الغرافه گفت: در نیمه اول به خاطر وزش باد نتوانستیم کیفیت لازم را ارائه کنیم. فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و زمانی هم که یک بر صفر پیش افتادیم با بی‌تجربگی گل تساوی را دریافت کردیم و پیروزی را از دست دادیم.



:: برچسب‌ها: فیلم , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از نشریه Nature Genetics، پژوهشگران دانشکده پزشکی بایلور در تگزاس آمریکا در تحقیقات تازه خود به نتایج عجیب و شگفت انگیزی رسیدند.



:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، احمد جمشیدیان در نشست خبری قبل از دیدار تیم های سپاهان ایران و لخویا قطر در جمع خبرنگاران گفت: برای تیم لخویا به عنوان یک مجموعه شایسته و قهرمان دو فصل اخیر قطر احترام ویژه ای قائلیم.



:: برچسب‌ها: سفر , خام , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس؛ در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نماینده شورایاری محله حصارک به مشکلاتی که با دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دارند اشاره کرد و گفت: عوامل دانشگاه 22 مغازه را تخریب کرده‌اند ضمن اینکه در آن حوالی باغ‌هایی وجود دارد که نگهبان‌های دانشگاه اجازه تردد را به باغداران نمی‌دهند.



:: برچسب‌ها: بارسلونا , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس علی‌اکبر ولایتی دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی عصر امروز پس از دبدار با گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه مصر در ساختمان حوزه هنری در جمع خبرنگاران گفت: این دیدار یک دیدار ارزشمند با اصحاب رسانه و برجستگان رسانه‌ای مصر که میهمان ما در ایران هستند، بود.



:: برچسب‌ها: ایتالیا , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رسا آیت ‌الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: شبکه بانکی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خواستار همکاری بیشتر سیستم بانکی کشور با تولیدکنندگان و اعطای تسهیلات لازم به آنان شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری روز سه شنبه در دیدار با مدیران مؤسسه مالی اعتباری مهر استان قم، با اشاره به اهمیت و حساسیت مساله بانکداری در نظام اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی راحل سبب رواج بانکداری اسلامی در کشور شد.

وی افزود: نخستین مساله در بانکداری، حرکت بر اساس موازین اسلام است و متصدیان بانکی همواره باید بر این اصل نظارت داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بانکداری باید به دور از ربا باشد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولان تلاش بسیاری کردند، تا ربا از سیستم بانکداری کشور حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در امور بانکداری از مبانی و تعالیم دین مبین اسلام فاصله گرفت، خواستار تشکیل اتاق فکر ویژه مدیران بانک‌‌ها شد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بانک ها و مؤسسات مالی می‌توانند با به کارگیری سرمایه های مردمی در حل مشکلات بکوشند، یادآورشد: در آموزه های اسلام رفع مشکل مردم اهمیت و ارزش خاصی دارد و متصدیان و کارکنان بانک ها و مؤسسات باید این مساله را مدنظر داشته و با مردم خوش برخورد باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش بانک ها را در این راستا مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: بانک ها باید در این راستا همت لازم را داشته باشند و تسهیلات کافی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: به دلیل برخی از مسائل و نبود نقدینگی برخی از واحدهای تولیدی و کارخانجات دچار مشکل شده‌اند و شبکه بانکی کشور می‌تواند، در حل این مشکل نقش اساسی را ایفا کند.

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: خانواده , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سانا، "سرگی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که برخی کشورها و قدرت‌های غربی به دنبال شکست طرح "کوفی عنان" نماینده سازمان ملل در امور سوریه هستند و این کشورها قصد دارند از طریق تحریک محالفان و همچنین جایگزین کردن طرح کوفی عنان با طرح‌های غیر رسمی نظیر گروه دوستان سوریه، به این هدف برسند.



:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز خود لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه را بررسی و تصویب کردند.



:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

رهبر مژدهی آذر در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس،افزود: در مورد داروهای وارداتی در کشور با دو دسته دارو مواجه هستیم، یکسری داروهایی که مصرف عام دارند و در سطح داروخانه های شهر توزیع می‌شوند که در این گروه با کمبود چشمگیری در ماههای اخیر مواجه نیستیم.



:: برچسب‌ها: سفید , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی و تصویب طرح اصلاح‌ آئین‌نامه داخلی مجلس که مربوط به نحوه سوال از رئیس‌جمهور بود، وارد بررسی جزئیات این طرح شدند.



:: برچسب‌ها: دوستان , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد نمازجمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است. 



:: برچسب‌ها: خانواده , عشق , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

'فرزانه یعقوب' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: وزارت بهداشت هم اكنون سرگرم تهیه 'شرح وظایف' مددكاران اجتماعی در بیمارستان ها و مراكز درمانی كشور است چراكه از سال 74 به بعد، اطلاعات جدیدی در این زمینه ارایه نشده است.

رییس اداره مددكاری اجتماعی وزارت بهداشت از تشكیل دو كارگروه در این وزارتخانه برای تهیه 'شرح وظایف' و نیز جمع آوری 'نیازهای آموزشی' مددكاران اجتماعی خبر داد و اظهار امیدواری كرد این اقدامات تا پایان سال جاری به نتیجه نهایی برسد.

یعقوب تاكید كرد تهیه این برنامه ها به صورت مدون موجب ارتقای جایگاه حرفه ای مددكاران اجتماعی می شود.

وی در ادامه گفت: مددكاران اجتماعی از اصل كار خود بازمانده اند و كار آنان در بیمارستان ها محدود به گرفتن تخفیف برای بیماران نیازمند شده است.

یعقوب افزود: تخفیف دادن هزینه های درمانی بیماران جزو كارهای مددكاران اجتماعی نیست اما به دلیل نقص اطلاعات و اعمال سلیقه مدیریتی بیمارستان ها، آنان به این كار كشیده شده اند.

وی یادآور شد اقداماتی مانند ارجاع بیماران فاقد بیمه به مراكز بیمه گر، تشكیل پرونده های اجتماعی و برقراری ارتباط با خانواده بیماران صعب العلاج از جمله وظایف مددكاران اجتماعی به شمار می رود.

به گفته یعقوب، هم اكنون 500 مددكار اجتماعی در مراكز درمانی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در سراسر كشور فعالیت دارند و از آمار مددكاران اجتماعی در سایر مراكز درمانی، اطلاعی در دست نیست.

اجتمام**9185 ** 1569**



:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , دریاچه , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری آئین نامه‌ای اظهار داشت: سد ماملو برای تامین آب شرب و آب کشاورزی دشت ورامین ساخته شده و قرار است از ذخایر آبی این سد در جهت تامین بخشی از آب شرب جنوب تهران استفاده شود.



:: برچسب‌ها: فیلم , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا» به نقل از روابط‌‌ عمومی شرکت بیمه پارسیان، رئیس‌کل بیمه مرکزی و هیئت همراه روز گذشته در جمع مدیران ارشد شرکت بیمه پارسیان حضور یافتند و در جریان فعالیت‌ها و دستاوردهای جدید این شرکت قرار گرفتند.



:: برچسب‌ها: انگور چینی , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید هاشمیان پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل الغرافه در جمع خبرنگاران گفت:‌ این موضوع که چون به الشباب 6 گل زده بودیم پس باید در این دیدار 7 گل می‌زدیم درست نیست، چرا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.



:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، ' احمد تویسركانی ' در جلسه شورای سیاستگذاری این سازمان با تأكید بر نقش و ارتباط دو سویه و تعریف شده دفاتر اسناد رسمی و جامعه سردفتران و دفتریاران با سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، افزود: به هر میزان كه ارتباط و همكاری و تعامل این دو مجموعه بیشتر باشد، بهتر می توان پاسخگوی مردم بود و تكالیف و وظایف سازمان نیز به نحو مطلوب انجام می شود.

وی اظهار داشت :ثبت آنی معاملات، مكانیزه كردن ادارات اجرای اسناد و صدور اسناد مالكیت جدید به شكل فراگیر همواره مورد تأكید بوده و دفاتر اسناد رسمی نقش مؤثری در انجام این نیازهای مردم دارند.

تویسركانی ادامه داد: یكی از خلأهای موجود در سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضعف اطلاع رسانی در سطح درون سازمانی و عموم جامعه و بیرون از سازمان است كه رفع آن هم در مجموعه سازمان و هم در سطح جامعه یك هدف و ضرورت است.

وی با اشاره به بیش از یك قرن قدمت و فعالیت سازمان ثبت اسناد و املاك در كشور، گفت: با توجه به این قدمت و پیشینه، متأسفانه هنوز مردم و بعضی از مسئولین از وظایف و تكالیف سازمان اطلاع كافی ندارند.

معاون رییس قوه قضاییه ، تصریح كرد: این كه جامعه و مردم به منافع و عواید ثبت رسمی معاملات و پرهیز از معاملات عادی در زندگی و امور اجتماعی و اقتصادی خود پی ببرند و دچار هزینه های گزاف و گرفتاری در دام سودجویان نشوند، نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است كه باید به آن توجه شود.

تویسركانی در پایان اظهار امیدواری كرد: با پرداختن به تبیین نقش و جایگاه سازمان در افكار عمومی و مردم و لحاظ ضرورتهای اطلاع رسانی، بتوان بیش از گذشته سازمان را در مسیر اهداف خود تجهیز و توانمند كرد.

اجتمام **9022*



:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه وزارت علوم، نخستین نشست روسای دانشگاه ها، مراكز پژوهشی و پارك های علم و فناوری در سال 1391 با محوریت ' آموزش عالی، علم نافع و تولید ملی' در ساختمان مركزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

بررسی موضوعات حوزه های آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و اداری و مالی دانشگاه ها و مراكز پژوهشی از جمله مباحث این گردهمایی یك روزه خواهد بود.

فراهنگ**1055**1588



:: برچسب‌ها: فیلم , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در روز 15 اسفند سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 129 مرزداران خبر از سرقت کیف حاوی اسناد و مدارک بانکی خود از داخل ماشین خود داد.



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , دوچرخه , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی که با حدود 30 دقیقه تاخیر و با حضور 197 نماینده کار خود را رسما آغاز کرد، با حاشیه‌های نیز همراه بود:



:: برچسب‌ها: ابرها , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()