نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی لاریجانی' شامگاه روز سه شنبه درجمع خبرنگاران در فرودگاه مهراباد گفت: تعداد زیادی از نمایندگان كشورهای مختلف اسلامی در اجلاس اندونزی شركت كرده بودند و در باره چند موضوع حساس از جمله مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی و نیز تجاوزات مستمر این رژیم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به اینكه نمایندگان این اجلاس در برابر پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران مواضع درستی گرفتند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس به عضویت در كمیته های اجرایی، سیاسی و فرهنگی در آمد.

لاریجانی افزود: اعضای مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس همچنین دررابطه با مسئله سوریه مواضع واقع بنیانه تری گرفتند، از این جهت اجلاس نسبت به اجلاس پیشین خوب بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: از جمله مسئله ای كه مورد بحث و بررسی قرار گرفت مسائل صلح امیز هسته ای و داشتن چرخه سوخت هسته ای بود، كه از سوی نمایندگان ایران مطرح شد.

وی با اشاره به اینكه مسئله جهان اسلام در مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس از سوی رسانه ها پوشش خوبی داشته است، گفت: خبر خروج امریكایی ها از عراق موجب شادی و شعف اعضای اجلاس گردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مذاكرات خوبی با دیگر نمایندگان مجالس كشورهای مختلف از جمله تركیه داشتیم و مسائل دو جانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

لاریجانی با براورد اینكه وحدت بین كشورهای اسلامی با این مجامع بیشتر خواهد شد، خاطرنشان ساخت: اكنون دنیای اسلام نیازمند یك مسئله وحدت آمیز است ودین اسلام مبین این مسئله است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان، هفتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس كشورهای اسلامی را روی هم رفته نسبت به كنفرانس های دیگر مفیدتر دانست.

هیات پارلمانی ایران كه لاریجانی ریاست آن را برعهده داشت در بدو ورود به تهران، مورد استقبال 'محمدرضا باهنر' نایب رییس مجلس شورای اسلامی و 'كاظم جلالی' سخنگوی كمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی قرار گرفت.

1537*1832*



:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش منابع خبری، 'جیمز وارد'، 'دن ایوانز'، 'كولین فلمینگ' و 'راس هاچینز' از دیگر اعضای تیم بریتانیا در این مسابقه هستند.

ماری در مورد غیبت خود گفت: از اینكه نمی توانم بازی كنم خیلی ناراحتم. ولی در ابتدای فصلی مهم هستیم كه بازی های المپیك لندن را هم شامل می شود.

ماری در مسابقات اوپن استرالیا كه در ملبورن برگزار شد، توانست تا نیمه نهایی پیش برود اما در این مرحله در مسابقه تنگاتنگی مقابل 'نوواك جوكوویچ' پس از پنج ست شكست خورد.

وی افزود: پزشكان بعد از اینكه دچار چند آسیب دیدگی جزئی در استرالیا شدم، به من توصیه كردند چند هفته ای را استراحت كنم. تمركز من در سال 2012 ارائه عملكردی قابل قبول در مسابقات گرند اسلم و همچنین بازی های المپیك است و سعی می كنم خود را برای مسابقات بعدی جام دیویس آمده كنم.

'جودی ماری' مادر اندی اخیرا به عنوان كاپیتان تیم بریتانیا برای مسابقات فد كاپ (جام دیویس زنان) برگزیده شده است.

9126**1553



:: برچسب‌ها: ماکرو , د ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، یافته های این نظرسنجی كه روز سه شنبه منتشر شد، نشان می دهد كه از دیدگاه 73 درصد طرفداران پوتین، وی در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری روسیه بر رقیبان خود غلبه خواهد كرد.

بنا بر یافته های این نظرسنجی 48 تا 63 درصد حامیان دیگر نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری روسیه معتقدند كه پوتین در دور نخست به كاخ ریاست جمهوری راه خواهد یافت.

این نظرسنجی حاكی است: 56 درصد كسانی نیز كه نمی خواهند در انتخابات شركت كنند، اعلام كرده اند كه ولادیمیر پوتین پیروز انتخابات اسفنده ماه سال جاری ریاست جمهوری روسیه در دور نخست است.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه چهارم مارس سال جاری میلادی مصادف با شانزدهم اسفند ماه امسال با شركت 5 نامزد برگزار می شود.

نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه شامل ولادیمیر پوتین نخست وزیر فعلی و نامزد حزب حاكم 'روسیه واحد'، 'ولادیمیر ژیرینوفسكی' رهبر حزب لیبرال دموكرات، 'گنادی زوگانوف' رهبر حزب كمونیست، 'سرگئی میرونوف' رهبر حزب روسیه عادل و 'میخاییل پروخوروف' نامزد منفرد هستند.

چنانچه هیچ یك از نامزدها در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری روسیه موفق به كسب بیش از نیمی از آرای ماخوذه نشوند، انتخابات به دور دوم كشیده می شود.

اروپام/518*1832*



:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، طبق جدیدترین نظرسنجی ها صورت گرفته، 87 درصد اتریشی ها خواستار مجلسی كوچكتر هستند.

در این نظر سنجی از اتریشی ها سوال شده است كه آیا بهتر است در راستای سیاست صرفه جویی در هزینه ها، تعداد نمایندگان پارلمان كاهش یابد؟

روزنامه اتریشی 'اوسترایش' در این خصوص نوشت كه 52 درصد اتریشی ها موافق كاهش نمایندگان به 100 نفر هستند و 35 درصد نیز با كاهش تعداد نمایندگان مجلس به 165 نفر اعلام موافقت كردند.

به نوشته این روزنامه، 7 درصد مخالف كاهش تعداد نمایندگان مجلس در این كشور بوده و 6 درصد نیز رای ممتنع دادند.

گفتنی است چند روز پیش صدراعظم اتریش برای كاهش جنجال سیاسی برپا شده در این كشور پیشنهاد كرد كه پست ریاست جمهوری حذف نشود بلكه تعداد نمایندگان مجلس كاهش پیدا كند.

جنجال آنگاه آغاز شد كه 'اروین پرول' استاندار استان نیدراسترایش اتریش و یكی از سیاستمداران سرشناس حزب دمكرات مسیحی این كشور بتازگی با اشاره به سیاست صرفه جویی در این كشور، خواستار كاهش موسسات سیاسی در اتریش شد.

این استاندار در گفت وگو با تلویزیون این كشور گفت كه اتریش می تواند سوییس را الگوی خود قرار داده و هریك از وزیران را به مدت یكسال در پست ریاست جمهوری برگزیند.

ورنر فایمن صدراعظم اتریش در واكنش به این مباحث گفته است كه نباید ریاست جمهوری در این كشور حذف شود بلكه می توان شمار نمایندگان مجلس را كاهش داد.

روزنامه اوسترایش نوشت: درآمد ماهانه یك نماینده مجلس 8 هزار و 160 یورور است و كارمندان وی نیز 2500 یورو دریافت می كنند و كاهش فقط 18 نماینده صرفه جویی حدود 2.7 میلیون یورو به همراه خواهد داشت.

به نوشته این روزنامه اگر مجلس دولتی هم بطور كلی حذف شود حدود 3.5 میلیون یورو صرفه جویی به همراه خواهد داشت.

اروپام 1344 ** 1574



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , توکیو , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش سه شنبه شب خبرنگار ایرنا، دو نفر از اهالی روستای 'شلماش'، به نام های رحیم و اسماعیل احمدی، فرزندان عبدالله، در نقطه صفر مرزی سردشت در محدوده كوه های بالادست روستای 'دولبید'، بر اثر سقوط بهمن جان خود را از دست دادند.

این دو نفر حامل كوله بار از عراق به ایران بودند.

این روستا در 17كیلومتری شهر سردشت واقع است.

محل سقوط بهمن در داخل خاك عراق واقع است و نیروهای هلال احمر و ستاد بحران سردشت هنوز موفق نشده اند وارد منطقه شوند و اجساد این دو نفر را از زیر بهمن خارج كنند.

نفرات دیگری كه همراه این دو بوده اند خبر سقوط بهمن و فوت آنها را به خانواده هایشان اطلاع داده اند.

اوایل هفته جاری نیز، دو نفر به نام های 'رحیم عمیدی' و 'هیوا نقشبندی'، بر اثر سقوط بهمن در منطقه مرزی سردشت، در حوالی روستاهای 'بنوخلف' و 'واشه مزی' جان خود را از دست دادند.

این دو برای شكار به این منطقه رفته بودند.

7506/645/



:: برچسب‌ها: فلوریدا , سان , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'محموداحمدی‌نژاد' عصر روز سه شنبه در دیدار سفیر جدید اسپانیا در تهران با بیان اینكه هیچ نقطه منفی و تاریكی در روابط دو كشور وجود ندارد، اظهار امیدواری كرد كه با توجه به اراده موجود در دو طرف، روابط ایران و اسپانیا هر چه بیشتر گسترش یابد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با همه كشورها استقبال می‌كند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه تنش‌زایی كمكی به حل مشكلات موجود در جهان نخواهد كرد، اظهار داشت: امروز در اروپا و امریكا وجود مشكلات اقتصادی، فشارهای سنگینی بر مردم وارد كرده است.

وی افزود: البته دولت امریكا همواره عادت دارد كه مشكلات خود را با ایجاد تنش، جنگ و درگیری برطرف كند اما امروز دیگر این روش‌ها هم كارآیی خود را از دست داده است.

احمدی‌نژاد تصریح كرد: امروز جهان بیش از تنش و درگیری نیازمند همدلی و تفاهم است و همه باید از حقوق برابر برخوردار باشند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه ملت ایران برای همه ملت‌ها، رفاه، امنیت و سلامت آرزو می‌كند، خاطرنشان كرد: مواضع سیاستمداران برخی كشورها نگاه ملت ایران را به ملت آن كشور تغییر نمی‌دهد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز پس از تقدیم استوارنامه خود، ایران را دارای فرهنگ و تمدنی كهن و برجسته توصیف كرد و گفت: ایران و اسپانیا در طول سالیان متمادی از روابط بسیار مثبت و سازنده‌‌ای برخوردار بوده‌اند و سطح مبادلات دو كشور در سال‌های اخیر گسترش یافته است

وی تاكید كرد: در صدد هستیم این روابط را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

سفیر جدید اسپانیا با بیان اینكه همه باید از حقوق مساوی و یكسان برخوردار باشند، با اظهار تأسف از ترور دانشمندان هسته‌ای كشورمان افزود: از ترور آقای احمدی‌روشن واقعاً متأسف شدیم و اسپانیا معنای ترور را به خوبی درك می‌كند چرا كه سال‌های متمادی به آن دچار بوده است.

سیام **1708 1568



:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین 'سید محمدعلی آل‌هاشم' در جمع پرسنل لشكر 88 زرهی نیروی زمینی ارتش افزود: تقوا، تعهد، وارستگی، روحیه تعبد در برابر خدا، اعتقاد عملی و التزام به ولایت فقیه، ایستادگی در برابر بیگانگان، دلسوزی نسبت به حفظ بیت المال و عدم وابستگی به كانون های قدرت و ثروت را مشخصه نمایندگان مجلس برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این دیدار ضمن تبریك به مناسبت فرارسیدن ایام مبارك دهه فجر، عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبیین كرد و گفت: رهبری داهیانه حضرت امام(ره)، حضور یكپارچه و متحد مردم در پیش و پس از پیروزی انقلاب، اعتقاد به اسلام و ارزش‌های اسلامی سه عامل موثر در پیروزی انقلاب بود و این عوامل همچنین مایه بقای آن است.

وی با اشاره به این كه استكبار توطئه های جدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی كرده است گفت: اخیرا بحث تحریم خرید نفت ایران از سوی اروپا مطرح شده است در حالی كه كشورها به تهدیدهای غرب و آمریكا برای همراهی با تحریم خرید نفت از ایران اهمیتی نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه تصریح كرد: پیشرفت های امروز ایران اسلامی از دل همین تحریم ها بیرون آمده است، بنابراین باید از این تحریم ها فرصت سازی كرد .

وی با یادآوری فشارهای حاصل از این تحریم ها گفت: البته هزینه استقلال، پیشرفت و روی پای خود ایستادن تحمل همه این تحریم ها است اما مسئولین باید به گونه ای تدبیر كنند تا مردم به این خاطر تحت فشار قرار نگیرند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان كرد: از آنجا كه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات ما بعد از بیداری اسلامی كشورهای منطقه است و این كشورها می خواهند از انتخابات ایران الگو بگیرند، بنابراین حضور پرشور در انتخابات اهمیت بالایی دارد.

وی در پایان اختلاف اندازی بین قومیت های دینی را از دیگر دسیسه های دشمن عنوان كرد و با اشاره به ترور علمای اهل تسنن و مردم بی گناه استان سیستان و بلوچستان از سوی ایادی غرب در منطقه افزود: استكبار تلاش می كند بین برادر ان اهل سنت و شیعه اختلاف بیاندازد، لذا باید نسبت به این توطئه هوشیار بود.

سیام**1478 1418



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم عصر سه شنبه با حضور شیعیان ایرانی و آذری و جمعی از روحانیون و طلاب و شخصیت های مذهبی از ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

'ابوذر ابراهیمی تركمان' رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو در آیین راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی سوالات دینی گفت: این سامانه برای پاسخگویی به سووالات دینی شیعیان در نقاط مختلف روسیه كه اكثرا به روحانیون دسترسی ندارند، درنظر گرفته شده است و امیدواریم در بالا بردن سطح علوم دینی شیعیان و پاسخ دادن به سووال های آنها در مورد مسایل و احكام دینی و شرعی نقش مهمی ایفا كند.

وی با بیان اینكه سامانه ظرف 48 ساعت پس از مطرح شدن سووال به آن پاسخ می دهد، خاطرنشان كرد: این ظرف زمانی یاد شده برای غلبه بر مشكل فاصله زمانی و مكانی و ناشناخته ماندن پرسشگران لحاظ شده است.

رایزن فرهنگی كشورمان در روسیه در باره طرز كار سامانه گفت: سامانه پاسخگویی تلفنی سوالات دینی به دو زبان فارسی و آذری است و پس از آنكه سووال پرسیده شد، شخص سووال كننده كدی را دریافت می كند و پس از 48 ساعت با زنگ زدن به شماره تلفن سامانه و وارد كردن كد ویژه پاسخ سووال خود را می گیرد.

ابراهیمی با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مسائل اعتقادی، احكام و سوالات شرعی شیعیان مسكو ، هدف اصلی این سامانه را برطرف كردن این خواست و نیاز محسوس دانسته و ابراز امیدواری نمود با گسترش آن به تمام روسیه ، گامی مهم در راستای گسترش آگاهی های مذهبی و اعتقادی شیعیان روسیه برداشته شود .

وی اضافه كرد: مزیت مهم این سامانه در آن است كه فرد سووال كننده با مطرح كردن سووال و نام مرجع تقلید خود پاسخ لازم را ظرف 48 ساعت دریافت می كند.

'نظامی بالوغلانف' رییس جامعه شیعیان مسكو نیز در آیین راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی سوالات دینی شیعیان روسیه گفت: از جمهوری اسلامی ایران بخاطر فراهم آوردن این فرصت گرانبها برای شیعیان سرزمین پهناور روسیه تشكر می كنیم.

'آصف باقراف' یك روحانی شیعه آذربایجانی هم گفت: از زحماتی كه ایران برای شیعیان می كشد قدردان هستیم و امیدواریم سامانه پاسخگویی تلفنی سوالات دینی شیعیان روسیه در تمام شهرهای این كشور به سووالات مشتاقان اهل بیت (ع) پاسخ دهد.

'هادوی' رییس بنیاد مطالعات اسلامی شعبه مسكو هم اظهار داشت: دسترسی به این سامانه در همه شهرهای روسیه بسیار مهم است و امیدواریم نه تنها ایرانیان و شیعیان جمهوری آذربایجان بلكه مسلمانان كشورهای تاجیكستان و افغانستان كه اطلاعات دینی ناكافی دارند، از این موهبت برخوردار شوند.

اروپام/2242**518*1832*



:: برچسب‌ها: زرد , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،' مصطفی محمدنجار' عصر سه‌شنبه در پایان همایش استانداران سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: با افرادی كه بخواهند در بحث بازار شب عید اختلالی ایجاد كنند، به طور قطع برخورد خواهد شد.

وی گفت: كالاهای مورد نیاز مردم به مقدار فراوان تامین شده تا در شب عید با مشكلی مواجه نشوند و در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد.

وزیر كشور در ادامه به حضور وزیران كشاورزی و بازرگانی، رییس بانك مركزی و معاون وزیراقتصاد در همایش امروز استانداران اشاره كرد و گفت: در این جلسه درباره اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردهای دولت و افتتاح طرح ‌ها در ایام دهه فجر تاكید شد.

نجار همچنین درباره انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری نیز افزود:نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات سومین میاندوره ای چهارمین مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان به ما اعلام شده كه برابر قانون به استان‌های مربوطه اعلام می‌كنیم.

وی با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:افراد رد صلاحیت شده شكایات خود را به هیات‌های نظارت اعلام كرده اند كه برابر قانون تا 21 بهمن‌ماه به این شكایات رسیدگی می‌شود.

وزیر كشور اظهار داشت:افراد رد صلاحیت شده همچنین بار دیگر تا 24 بهمن، می‌توانند شكایات خود را به مراجع قانونی اعلام كنند.

محمد نجار ادامه داد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان، دوم اسفندماه اعلام می‌شود و در مرحله بعد از آن تبلیغات داوطلبان را خواهیم داشت.

وی از همه داوطلبان خواست كه برابر قانون تبلیغات خود را در زمان مقرر انجام دهند تا شاهد حضور پرشور مردم در این انتخابات باشیم.

وزیر كشور گفت:به استانداران و فرمانداران سراسر كشور اعلام كرده ایم، در دهه مبارك فجر، بستری را فراهم كنند كه شاهد حضور حداكثری و دشمن شكن مردم در 12 اسفند باشیم.

نجار همچنین به بحث ایجاد 500هزار شغل برای فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی اشاره كرد و افزود:بخشی از طرح تهیه شده از سوی وزارت كشاورزی در این رابطه مربوط به استفاده مناسب از زمین، آب و خاك در كشور است.

وی افزود: با ارایه تسهیلات لازم به فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی در قالب تعاونی‌ها ضمن ایجاد اشتغال،در جهت افزایش تولیدات محصولات كشاورزی نیز تلاش می شود.

سیام *7378*1580



:: برچسب‌ها: کانادا , سفید , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، جوانان و دانشجویان آذری در این تجمع، شعارهایی به زبان انگلیسی بر علیه نیكلا ساركوزی و دولت فرانسه سردادند سپس بیانیه اعتراض آمیز خود را در مقابل سفارت فرانسه در تفلیس قرائت كردند.

در این بیانیه دانشجویان آذری تاكید كردند با تصویب این قانون در مجلس فرانسه آزادی بیان مورد تهدید قرار گرفته، ضمن اینكه این مصوبه بر خلاف قانون اساسی فرانسه است.

دانشجویان آذری در این بیانیه تصریح كردند: تصویب قانون مجازات انكاركنندكان قتل عام ارامنه در سنای فرانسه، مانع بزرگی در استقرار صلح و امنیت در منطقه قفقاز جنوبی خواهد بود.

گفتنی است، از زمان تصویب این قانون درمجلس سنای فرانسه، جوانان و دانشجویان زیادی در باكو بارها تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل سفارت فرانسه در باكو برگزار كردند.

خاورم/1108 ** 1574



:: برچسب‌ها: تایوان , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()