ستاد حمایت از صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشكیل شد
نوشته شده توسط : gogos

'محمود لیالی' روز سه شنبه اظهار داشت: ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) به منظور گسترش اقدام ها و انجام هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای وظایف دستگاه های مربوطه، در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشكیل شده است.

وی افزود: برقراری ارتباط مناسب بین دستگاه ها، سازمان ها و نهادها برای پشتیبانی و حمایت از تولید بومی، افزایش سطح بهره وری و كارایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایفای نقش واقعی آن در راستای گسترش و افزایش شتاب رشد این حوزه از دیگر اهداف تشكیل این ستاد محسوب می شود.

مشاور وزیر ارتباطات در امور صنعت با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات بومی تصریح كرد: بنا به سیاست های كلي جمهوري اسلامي، ایران می بایست به جایگاه رفیعی در تمامی زمینه های پیش رو در منطقه دست پیدا كند و این مهم تنها با فراهم شدن مواردی نظیر توانمندسازي بخش غیر دولتي براي مشاركت در تولید علم و فناوري و تولید محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و تاكنون تاكیدهای بسیاری از سوی مسوولان عالی نظام نظیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در خصوص حمایت از تولیدات داخلی صورت گرفته است.

دبیر ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا، با بیان این مطلب كه هیات دولت نیز در مهر ماه سال جاری و به منظور حمایت از تولیدات بومی مصوبه ای را تصویب و ابلاغ كرده است، گفت: بر اساس مصوبه دولت، خرید كالاهای خارجی دارای نمونه و یا مشابه تولید داخلی توسط تمامی دستگاه های دولتی و همچنین تمامی دستگاهها یا نهادها و عناوین مشابهی كه به نحوی از بودجه عمومی و یا دولتی استفاده می كنند ممنوع است.

اقتصام ** 1579/1594





:: برچسب‌ها: کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: