حمله گسترده افراد مسلح به شهر حمص سوریه
نوشته شده توسط : gogos

خبرگزاری سوریه (سانا) و شبكه تلویزیونی این كشور با اعلام این خبر افزودند : در این رویداد افراد مسلح به اتوبوس های شهری ، خودروهای مردم ، ساختمان ها و مردم عادی حمله كردند.

بر پایه این گزارش ، افراد مسلح در محله ' الانشاءات ' مردم را از منازل خود بیرون كرده و اقدام به تخریب و منفجر كردن منازل آنان كرده اند.

مهاجمین همچنین با سوزاندن لاستیك های مستعمل در پشت بام منازل مردم تلاش كرده اند تا اینگونه وانمود كنند كه ارتش دست به عملیات گسترده و گلوله باران در این شهر زده است .

در منطقه خالدیه شهر حمص نیز كه از محله های ناآرام در ماه های اخیر است برخی از افراد مسلح در حال آماده سازی بمب بودند كه بر اثر انفجار آن شماری كشته شده اند.

افراد مسلح همچنین دو بمب را در نزدیكی ساختمان مركز خدمات فنی این شهر منفجر كرده اند.

در این ارتباط آماری از كشته و یا زخمی شدن افراد مخابره نشده است .

برخی افراد مسلح نیز با خمپاره به محله باباعمرو در حمص حمله كرده و منازل مردم را مورد حمله قرار داده اند.

در همین حال به دنبال حمله امروز در منطقه تلبیسه به یك خط لوله گاز ، ظهر امروز نیز افراد مسلح به خط لوله نفت در شهر حمص و در منطقه سلطانیه در نزدیكی منطقه باباعمرو حمله كردند.

در رستن در نزدیكی حمص نیز گروه های مسلح به دنبال پناه آوردن مردم از ترس آنان به مسجد ' الرستن ' اقدام به آتش زدن این مسجد همراه با مردم حاضر در آن كرده اند.

بر اساس اعلام سانا امروز در جریان اقدامات مزبور از سوی افراد مسلح شمار زیادی از نظامیان و مردم در این منطقه به قتل رسیده اند.

در شهر زبدانی در 40 كیلومتری شهر دمشق نیز افراد مسلح همزمان با اقداماتی درحمص مانع از رفتن مردم به سركار شده و به ساختمان های عمومی و خصوصی مردم حمله كرده اند.

در همین حال برخی از شهروندان ساكن حمص نیز در گفت و گو با شبكه تلویزیونی سوریه كه ظهر امروز پخش شد خواستار دخالت فوری و سریع ارتش برای پایان دادن به اوضاع این شهر شدند.

خاورم**ا.ا**1436**2047**





:: برچسب‌ها: معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: