سیمویز: جنگندگی و تفكر مبارزه بازیكنان تیم ملی قابل تقدیر است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون ،در پایان این دیدار، كنفرانس مطبوعاتی مربیان برگزار نشد و دو تن از دستیاران 'كی روش' به نمایندگی از او و كادر فنی، درباره دیدار با اردن صحبت كردند.

'سیمویز' چند نكته را در این مسابقه، مثبت ارزیابی نمود و گفت: نكته نخست اینكه واكنش ما پس از اینكه دو بر صفر عقب افتادیم خوب بود به طوری كه توانستیم به بازی برگردیم و مساوی كنیم.

وی افزود : دومین نكته مثبت اینكه، تیم ها مشكل بتوانند بر تیم ما پیروز شوند زیرا تیم ایران در این دیدار جنگندگی و طرز تفكر مبارزه جویی را به خوبی به نمایش گذاشت.

وی افزود: مورد مثبت دیگر به نظر من این بود كه اگر بازی را نبردیم اما درخصوص برخی بازیكنان جوانی كه برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده بودند، به نتایج مثبتی رسیدیم كه در نوع خود یك پیروزی بود. البته این دیدار بازهم به ما یادآور شد كه باید بیشتر كار و تمرین كنیم، دیدارهای تداركاتی بیشتری داشته باشیم، به این جوانها توجه بیشتری نماییم تا موفق شویم .

سیمونز گفت : فكر می كنم این گروهی را كه جمع كرده ایم آینده روشنی خواهد داشت.

دستیار كی روش ادامه داد: البته هنوز مشكلات تاكتیكی داریم كه در كادر فنی درباره آنها بحث می كنیم اما یك نكته منفی در بازی با اردن، مصدومیت های برخی بازیكنان بود كه یك علت آن شاید تفاوت فشردگی مسابقات لیگ ایران با مسابقات بین المللی باشد كه باعث مصدومیت ها می شود و بازیكنان هم به لحاظ فیزیكی و هم روحی روانی آماده چنین بازیهایی نیستند.

وی در بخش دیگری از مصاحبه گفت: ما به واكنش بازیكنان پس از آنكه دو بر صفر عقب افتادند، افتخار می كنیم. البته این افتخار نه تنها برای ما كه برای خود بازیكنان و برای ملت ایران است و آنها نشان دادند كه برای ملت ایران حاضر به جنگیدن هستند و این بسیار ارزشمند است.

سیمویز درباره نقاط ضعف تیم ایران و رفع آنها تا مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: به نظرم بتوانیم این مشكلات را برطرف كنیم. قطعا به ضعف های تاكتیكی و كمبودها آگاه هستیم و برای رفع آنها كار می كنیم اما در فوتبال نمی توان ضمانت كرد كه از اكنون تا مرحله بعدی مسابقات، همه مشكلات برطرف خواهد شد اما تمام تلاش ما این است كه تاحد ممكن آنها را كاهش دهیم.

1587**1553





:: برچسب‌ها: پرندگان , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: