سرمربی گیتی پسند: می توانستیم صدرنشین لیگ برتر را دو رقمی كنیم
نوشته شده توسط : gogos

علیرضا افضل روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود : بازیكنان گیتی پسند بازی یكطرفه و كاملا برتری را مقابل شهید منصوری قرچك به نمایش گذاشتند به طوریكه اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده می كردند، می توانستند حریف خود را با بیش از 10 گل بدرقه كنند.

وی درباره عملكرد تیم شهید منصوری اظهار داشت : حریف تحت تاثیر بازی خوب گیتی پسند قرار داشت، معتقدم تیم شهید منصوری تنها به لطف جو حاكم بر سالن شهدای هفتم تیر قرچك توانسته است در صدر جدول قرار گیرد.

افضل مدعی شد جایگاه تیم شهید منصوری در میانه های جدول رده بندی لیگ برتر است و به طور حتم بازیكنان گیتی پسند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر می برند.

سرمربی گیتی پسند با انتقاد از داور دیدار حساس این تیم برابر شهید منصوری گفت : داور در بسیاری از صحنه ها علیه ما سوت زد، متاسفانه علیرضا سهرابی یكی از ضعیف ترین قضاوت های خود را در این بازی به نمایش گذاشت.

تیم گیتی پسند اصفهان عصر پنجشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 5 بر 2 تیم شهید منصوری قرچك را شكست داد تا امیدوار به كسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باشد.

هم اكنون در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال، تیم شهید منصوری قرچك با كسب 59 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گیتی پسند در صدر جدول ایستاده است.

ورزشی**9122**1542





:: برچسب‌ها: برلین , سفر , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: