دشمنان فهمیده اند كه عامل بقای نظام ولایی ایران ، ولایت محوری مردم است
نوشته شده توسط : gogos

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، روز جمعه در همایش بصیرت افزایی در اردبیل افزود: دشمنان فهمیده اند كه یگانه راه آسیب زدن به نظام اسلامی ایران كه اكنون الگوی بیداری های مردم در جهان شده است، از بین بردن ولایت محوری مردم است.

وی اظهار كرد: نظام سلطه و استكبار می خواهند ولی خدا باشد، ولی محور نباشد و مردم به او احترام بگذارند اما فرمانش را نبرند.

حجت الاسلام صادقی، با اشاره به اینكه در نظام ولایی، ولی خداوند حاكم است و حاكمیت خدا توسط ولی خدا تجلی می یابد، گفت: در فرهنگ دین مبین اسلام هیچ فردی حق حاكمیت بر انسانها را ندارد و حاكمیت فقط از آن خداوند است كه این حاكمیت نیز در عرصه زندگانی مادی فقط منحصر به جانشین و ولی پروردگار است.

وی با اشاره به اینكه در طول تاریخ سابقه ندارد كه یك حكومت ولایی به اندازه نظام ولایی كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ایران تشكیل شد، دوام بیاورد، خاطرنشان كرد نظام ولایی پیغمبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رحلت ایشان از بین رفت و نظام ولایی حضرت علی (ع) نیز حتی پنج سال دوام نیافت.

وی یادآوری كرد فقط مقبولیت نظام ولایی برای بقای آن كافی نیست و مردم آن روزگار به لحاظ نداشتن بصیرت كافی، ولایت محور نبودند و حاضر به دادن هزینه و از جان گذشتگی در راه بقای نظام ولایی نبودند.

وی افزود: اكنون به بركت آگاهی و بصیرت مردم ایران اسلامی، انقلاب ایران برای تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان الگو شده است و چون مردم به این بصیرت رسیده اند، توطئه های دشمنان در از بین بردن ولایت محوری مردم نقش بر آب خواهند شد.

/587/592





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: