تخریب کاندیداها شرعا حرام است/ افتخار می‌کنم مقلد رهبری هستم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی در گردهمایی ائمه جماعات استان قم که عصر امروز در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، خود را مطیع محض اوامر رهبری دانست و اظهار داشت: برخی از افراد می‌خواهند با تخریب و اهانت به دیگران وارد مجلس شوند اما این امری نکوهیده و حرام شرعی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما باید در جواب بگوییم که این افراد در حادثه دوم خرداد و فتنه 88 و غربت رهبری در دوران ریاست جمهوری ایشان کجا بودند، ما از اول از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دفاع و پشتیبانی کرده ایم و خواهیم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: به مقلد مقام معظم رهبری بودن افتخار می‌کنم و خانواده ما نیز مقلد رهبری هستند.

وی با بیان اینکه روش برخی افراد برای دستیابی به موفقیت، ناکارآمد خواندن رقیبان و نادیده‌گرفتن زحمات آنان است، اظهار کرد: یک مجلس سرزنده، عالم، شجاع و آگاه به شرایط گوناگون کشور، می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود و برنامه راهبردی مدونی را برای آینده کشور طراحی کند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

لاریجانی همچنین با اشاره به طرح‌های گوناگون اجرا شده در سطح استان قم، گفت: فعالیت‌های زیادی در عرصه پیشرفت استان قم  از جمله حل مشکل آب شرب، رفع گره‌های ترافیکی، آغاز عملیات اجرایی فرودگاه قم، اجرای پروژه‌های مترو و مونوریل، توسعه شهرک‌های صنعتی استان و... صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اما با این وجود به بیش از 10 سال کار پرشتاب نیاز است تا عقب‌ماندگی‌ها و نارسایی‌های استان قم جبران شود.

لاریجانی تاکید کرد: باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که نمایندگان عالم و کارآمد می‌توانند نقش بسزایی در کاهش زمان مورد نیاز برای پیشرفت ایفا کنند.

انتهای پیام/ی10

 





:: برچسب‌ها: سرگرمی , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: