مورینیو: امیدوارم گواردیولا بهترین تصمیم را بگیرد
نوشته شده توسط : gogos

وی درنشست خبری پیش از دیدار با ' رایو وایكانو' درپاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد گواردیولا با باشگاه بارسلونا گفت: امیدوارم گواردیولا تصمیمی بگیرد كه برای خودش بهترین باشد. چه با بارسلونا تمدید قرارداد كند و چه نكند،امیدوارم از تصمیم خود راضی باشد.

سرمربی رئال مادرید در جواب به سوالی درباره بازی های اندك آلبیول در این تیم و در نتیجه دعوت نشدن او به اردوی تیم ملی گفت: دوست دارم همه بازیكنانم هم در اینجا و هم در تیم های ملی خوشحال باشند و همه را به تیم های ملی فرابخوانند.

مورینیو درعین حال گفت: مسئول دعوت نشدن بازیكنان به تیم های ملی من نیستم. من به تیم خودم فكر می كنم .

وی درباره نارضایتی آلبیول از حضور در این تیم گفت: آلبیول هیچگاه از من نخواسته اجازه دهم تیم را ترك كند و من هم هرگز در این باره با او حرف نزدم. مدیر اجرایی باشگاه از من خواست بگویم كه آیا می خواهم بازیكنی از تیم برود و من گفتم نه.

سرمربی رئال مادرید درباره بازی با رایو وایكانو گفت كه نمی خواهد بر یك روش و فلسفه فوتبال پافشاری كند و لازم است تیم را با شرایط مختلف انطباق دهد.

مورینیو پیش بینی نتیجه بازی مقابل رایو وایكانو را دشوار خواند و افزود: چند ماه پیش بازی های رایو را در ورزشگاهشان در تمرینات نیم فصل دیدم. وقتی بازی به ساعت 16 می رسید دروازه بانان ها در كنترل بازی مشكل داشتند ولی به هر حال این مشكلات در فوتبال پیش می آید. چمن زمین بد بود ولی وحشتناك نبود.

سرمربی رئال مادرید گفت: دغدغه من در وهله نخست تیم خودم است ، سپس حریفان و در مرحله بعد موضوعات دیگر. ما تا پایان و در هر بازی برای پیروزی خواهیم جنگید و فكر می كنم بازی خوبی با رایو داشته باشیم.

وی پیش بینی كرد كه بازی دشوار و پیچیده ای پیش روی رئال مادرید باشد و گفت: نمی توانم پیش بینی كنم رایو چگونه بازی خواهد كرد ولی معتقدم شیوه آنها دفاعی است و در خانه هم قدری متفاوت تر از سایر ورزشگاه ها بازی می كنند.

مورینیو در پاسخ به سوالی دیگر گفت كه به شكستن ركوردها فكر نمی كند و هدف او قهرمانی تیم است.

وی افزود: عقده شكستن ركورد نداریم. هدف ما پیروزی در بازی هایمان و به ثمر رساندن گل های بیشتر نسبت به حریفانمان است. البته هیچ تیمی كامل نیست و همه مرتكب اشتباهاتی می شوند. مثلا ما گل های دیرهنگامی دریافت كرده ایم ولی بر ختافه بدون گل خورده غلبه كردیم.

سرمربی رئال مادرید به ثمر رساندن گل های بیشتر را موجب كاهش ریسك تساوی و باخت در یك مسابقه دانست و گفت: با این حال مجبور به دفاع خوب هستیم. معمولا دفاع ما خوب است ولی گاهی هم به دلیل عدم تمركز اشتباهاتی مرتكب می شویم.

وی درباره مصدومان تیم گفت: بنزما به طور قطع دو هفته آینده را از دست خواهد داد ولی دی ماریا مم

مورینیو خاطرنشان كرد: كونترائو برابر زسكا مسكو و مارسلو مقابل راسینگ بازی كرد. هر بازی برای من اهمیت خاص خود را دارد. به نظرم آن كس كه مقابل راسینگ بازی كرده وظیفه مهمتری نسبت به بازیكنی كه مقابل زسكا بازی كرده به عهده داشته است.

1553





:: برچسب‌ها: اقیانوس , آیفون , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: