بیشترین داوران بین المللی كشتی جهان متعلق به ایران است
نوشته شده توسط : gogos

'بهمن طالبی ' در حاشیه رقابت های كشتی فرنگی بین المللی جام یادگار امام راحل قم روز یك شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:66 داور بین المللی از كشورهای ایران، عراق ، روسیه ، ارمنستان ، گرجستان ، تركیه ،آذربایجان ، اردن و قزاقستان قضاوت مسابقات بین المللی كشتی فرنگی یادگار امام راحل را بر عهده دارند.

وی افزود: این افراد از داوران درجه یك و دو مطرح این كشورها هستند كه سال ها درعرصه كشتی فرنگی در مسابقات بین المللی قضاوت كردند.

وی خاطر نشان كرد:در حاشیه رقابت های كشتی یادگار امام یك كلینیك داوری زیر نظر 'بوعزیز' مدرس اردنی فیلا برگزار می شود و داوران برگزیده در این دوره آموزشی تخصصی از درجه سه به دو و از درجه دو به یك بین المللی ارتقا خواهند یافت.

طالبی افزود:هم اكنون 126 داور بین المللی در رشته كشتی آزاد و فرنگی در كشور فعال هستند و در زمان رقابت های بین المللی در كشورهای مختلف تورنمنت ها را قضاوت می كنند.

رییس كمیته داوران فدراسیون كشتی ابرازداشت: بنده و اردلان صاحب دو داور المپیكی ایران هستیم و در صورتی كه هفته آینده در مسابقات قهرمانی بزرگسالان اروپا گزینش شویم راهی المپیك خواهیم شد.

هشتمین دوره مسابقات كشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روز شنبه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور89 كشتی گیر و مربی ایرانی و 80 كشتی گیر ومربی خارجی از كشورهای تركیه ،آذربایجان ،گرجستان ،قزاقستان و ارمنستان با جایزه 92 هزار دلاری به مدت دو روز برگزار می شود.ك/3

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: