كره شمالی بر مواضع پیشین ایستاده است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، روزنامه وال استریت ژورنال روز یكشنبه نوشت فرستادگان واشنگتن در پایان ملاقات دو روزه خود با مذاكره كنندگان كره شمالی در پكن، به خبرنگار این روزنامه گفتند كه شاهد هیچ چیز جدیدی نبودند و هیچ پیشرفتی هم در مذاكره پیرامون مسایل هسته ای پیونگ یانگ حاصل نشد.

گلین دیویس، نماینده ویژه آمریكا در امور كره شمالی نیز در نشستی مطبوعاتی گفت 'هیچ تفاوت ساختاری در مواضع نمایندگان كره شمالی وجود نداشت. من نمی گویم این خوب است یا بد است؛ این تنها برداشت من از ملاقات با آنان بود.'

وی دیروز (شنبه) و پس از دیدار با همتای خود از كره جنوبی نیز گفته بود كه سیاست رهبر جدید كره شمالی در گذر زمان روشن خواهد شد.

از سوی دیگر، كره شمالی هم هیچ موضع رسمی درباره نتیجه ملاقات با فرستادگان آمریكا اعلام نكرده و رسانه های دولتی این كشور، همچون همیشه، در روزهای شنبه و یكشنبه تنها به انتقاد از ایالات متحده و كره جنوبی پرداخته اند.

روز یكشنبه، همچنین تلویزیون كره شمالی دیدار كیم یونگ اون، رهبر این كشور از واحدی نظامی را پخش كرد كه در سال 2010 با كره جنوبی درگیر شده بود.

كره شمالی هفته گذشته تهدید كرده بود كه اگر همسایه جنوبی اش رزمایش خود در جزیره یئونپیونگ را انجام دهد، بار دیگر به این جزیره خواهد تاخت. هرچند كره شمالی این تهدید خود را عملی نكرد.

مترجمام**9163** 1506





:: برچسب‌ها: شیکاگو , سفید , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: