حضور حماسی فرهنگیان در انتخابات، مصداق مرجعیت اجتماعی معلمان است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'حمیدرضا حاجی بابایی' در این پیام افزوده است: اینك كه سی امین دوره انتخابات مردم غیور ایران اسلامی در قالب نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال رقم ‌خوردن است، یقینا شركت چشمگیر مردم انقلابی در 12 اسفند 90، تداعی گر حضور حماسی آنان در روز 22 بهمن خواهد بود كه با به رخ كشیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اعجاب جهانیان را برانگیخت.

وی در ادامه تصریح كرد مردم بصیر و همیشه در صحنه، همچنان در صفوف منسجم و متحد پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب انسان هایی فرهیخته، متعهد، عدالت محور و ولایتمدار، اسباب خوشنودی حضرت ولی عصر (عج) را فراهم خواهند كرد.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از این پیام تاكید كرده است با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و تاكید مراجع عظام تقلید، بار دیگر دشمنان شكست خورده این نظام را مایوس و روح معمار كبیر انقلاب و شهدای گلگون كفن گواهی خواهند داد كه ملت غیور ایران، لحظه‌ای از اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و تا به زانو درآوردن استكبار و صهیونیزم جهانی از پای نخواهند نشست.

حاجی بابایی یادآور شده است فرهنگیان نیز به عنوان طلایه‌داران جبهه نور، آگاهی و بصیرت در مبارزه با ظلمت جهل، همصدا با سایر اقشار جامعه با فریادی رسا و دشمن شكن در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خویش در انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت خواهند كرد.

وی ادامه داده است: فرهنگیان بار دیگر همانند حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جلوه‌ای از شكوه همدلی، عظمت و اقتدار ایرانی اسلامی را متجلی خواهند كرد و با عزمی استوار از هر برگ رای خود تیری خواهند ساخت بر قلب شب پرستان مستكبر و منافق.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: