چلسی سه گل از یونایتد خورد و بازی برده را مساوی کرد
نوشته شده توسط : gogos

در یکی از مهمترین بازی‌های باقیمانده از هفته ۲۴ لیگ برتر انگلستان، دو تیم چلسی و منچستریونایتد با هم دیدار کردند که این بازی با نتیجه تساوی۳-۳ به پایان رسید.

این دیدارگرچه در تحکیم موقعیت دو تیم در جدول مهم بود اما نتیجه آن به تغییری در وضعیت رده‌بندی و جایگاه این دوتیم نمی انجامید.

نیمه نخست این بازی که در لندن و در ورزشگاه خانگی تیم چلسی انجام شد، با گل خودی جاناتان ایونز (دقیقه ۳۶) یک صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز که یونایتد در صدد جبران گل خورده بود، ابتدا چلسی بود که از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و با گل‌های خوان ماتا (دقیقه ۴۶) و دیوید لوئیز(دقیقه ۵۰) نتیجه را ۳-۰ به سود خود پیش انداخت.

اما در ادامه، حملات منچستریونایتد نیز بی‌ثمر نماند و این تیم در دقایق ۵۸ و ۶۹ صاحب دو ضربه پنالتی شد که وین رونی هر دو را گل کرد.

با کمتر شدن اختلاف، فشار یونایتد هم افزایش یافت تا اینکه در دقیقه ۸۴ خاویر هرناندز، بازیکن مکزیکی این تیم، گل سوم را زد و بازی را به مساوی کشاند.

در نهایت این بازی با وجود افت و خیزهای فراوان با همین نتیجه به پایان رسید.

در حال حاضر، منچستریونایتد با ۵۵ امتیاز، دو امتیاز کمتر از منچسترسیتی، در رده دوم، و چلسی با ۴۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

در دیگر دیدار انجام شده امروز نیز تیم نیوکاسل موفق شد در زمین خود استون ویلا را ۲-۱ شکست داده و با ۴۲ امتیاز و بالاتر از آرسنال به رده پنجم صعود کند.

استون ویلا هم ۲۸ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جای گرفت.

در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، فردا از ساعت ۲۰ به وقت لندن، لیورپول و تاتنهام، تیم های هفتم و سوم رده‌بندی، در انفیلد دیدار خواهند کرد.

در همین چارچوب، دیروز نیز هفت دیدار برگزار شد، که در مهمترین ‌آنها، منچسترسیتی صدر نشین ۰-۳ فولام را شکست داد و آرسنال با نتیجه ۱-۷ بلکبرن را در هم شکست.





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: