مرحله دوم طرح پزشك خانواده سال آینده اجرا می شود
نوشته شده توسط : gogos

'محمد باقر هداوند' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در سال جاری مبلغ 50میلیارد ریال برای اجرای این طرح از سوی سازمان بیمه خدمات درمانی به 3 استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری اختصاص داده شده است.

وی بابیان اینكه در مرحله دوم، استان های دیگری نیز در طرح پزشك خانواده شركت خواهند كرد، افزود: اجرای مرحله دوم طرح پزشك خانواده در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

هداوند اظهار داشت: در طرح پزشك خانواده موانع و مشكلات حوزه سلامت برطرف خواهد شد ضمن اینكه این طرح از نظر مزایا برای پزشكان نیز مفید خواهد بود.

وی افزود: این سازمان برای شروع مقدماتی طرح پزشك خانواده 250هزار جلد دفترچه بیمه موقت در اختیار سه استان پایلوت (خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری) قرار داده است.

هداوند تصریح كرد سازمان بیمه خدمات درمانی همچنین به منظور تسریع در اجرای خدمات به بیمه شدگان، نرم افزار چاپ دفترچه بیمه را نیز در اختیار این استان ها گذاشته است.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی گفت: در طرح پزشك خانواده هر خانواده یك پزشك مشخص دارد كه در صورت نیاز بیمار به درمان تخصصی، به پزشكان متخصص ارجاع داده می شود.

اجتمام**9188 ** 1569**





:: برچسب‌ها: سنگ , شهرستان , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: