نمایشگاه آثار 9 هنرمند هنرهای تجسمی افتتاح شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، 'حمید شاه آبادی' معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته(سه شنبه) در مراسم گشایش این نمایشگاه در موسسه فرهنگی هنری صبا، گفت: هنرمندان بسیاری در حوزه های مختلف هنری در كشور فعالیت می كنند كه خدمات ارزشمندی را به فرهنگ و هنر كشور ارائه كرده اند؛ بنابراین ضروریست كه این هنرمندان و نقش موثر آنها معرفی شود كه برگزاری نمایشگاه آثار آنها، یكی از اقدامات مفید در این زمینه است.

وی افزود: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تجلیل از هنرمندان این رشته، نمایشگاه های متعددی برگزار كرده تا به این ترتیب ظرفیت ها و قابلیت های هنرمندان برجسته كشور را به نمایش بگذارد.

شاه آبادی یادآور شد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ایستگاه چهارم هم تراز و هم سطح با دیگر رقابت های هنری شد كه در سه دهه گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده اند.

'محمود شالویی' مدیر كل دفتر هنرهای تجسمی نیز آثار ارایه شده در این نمایشگاه را جزو آثار نفیس و برجسته هنرهای تجسمی كشور دانست.

براساس این گزارش، هنرمندانی از جمله محمود جوادی پور، عباس اخوین، محمد سلحشور، كاظم چلیپا، نادر قشقایی و عباس میرهاشمی نیز در این مراسم حضور داشتند.

این نمایشگاه تا 20 اسفند ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برپاست.

ضمن آنكه در اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر كه 14 اسفند ماه برگزار می شود، نشان عالی این رویداد هنری به این هنرمندان اعطا خواهد شد.

در این نمایشگاه، آثاری از فرشید متقالی هنرمند تصویرگر، مجید مهرگان هنرمند نگارگر، كاظم چلیپا هنرمند نقاش، محمدحسین حلیمی پژوهشگر هنر، سیدعباس میرهاشمی، محمدحسین موحد هنرمند خوشنویس، زنده یاد ابوالفضل عالی گرافیست، محسن نوری نجفی كاریكاتوریست و نادر قشقایی مجسمه ساز ارائه می شود.

چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 14 اسفند ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 9173 ** 1071





:: برچسب‌ها: سرگرمی , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: