سامانه اینترنتی تایید مدارك دانش آموختگان هفته آینده رونمایی می شود
نوشته شده توسط : gogos

'مجتبی بذرافشان مقدم' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: مراسم رونمایی از سامانه تایید مدارك دانش آموختگان داخل، همزمان با نشست معاونان و مدیران حوزه آموزشی دانشگاه های دولتی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه، ارائه درخواست و ثبت نام متقاضیان تایید مدارك دانش آموختگان دانشگاه های ایران از ابتدای سال 91 به صورت اینترنتی انجام می گیرد، اما متقاضیان برای دریافت تاییده مدرك خود باید به وزارت علوم مراجعه كنند.

بذرافشان ادامه داد: در مرحله بعد كه با هماهنگی وزارت امور خارجه صورت می گیرد، 10 استان كه دارای نمایندگی این وزارتخانه هستند به همراه دانشگاه های مادر در آن استانها برای تایید مدارك دانش آموختگان داخل فعال می شوند و كل فرآیند به آنها تفویض می شود تا داوطلبان مجبور به طی مسافت های طولانی و سفر به تهران نباشند.

وی از برنامه وزارت علوم برای بازنگری آیین نامه نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان خبر داد و گفت: چگونگی بازنگری و اصلاحات مورد نیاز در آیین نامه در نشست هفته آتی مسوولان آموزشی دانشگاه های دولتی كه در مشهد برگزار می شود و همچنین نشست مسوولان آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی كه نیمه دوم فروردین در تهران برپا می شود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیركل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، در آیین نامه جدید مهمانی و انتقال دانشجویی، مباحثی همچون مدت زمان درخواست مهمانی یا انتقال، حدنصاب معدل متقاضیان و میزان شهریه های دریافتی در دانشگاه های مبدا و مقصد تغییر خواهد یافت.

فراهنگ ** 1055 ** 1071





:: برچسب‌ها: روش , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: