تاكید متخصصان صنعت دفاعی ایران بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در اطلاعیه ای تصریح كرد:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون فراز و نشیب‌های متعدد و روزها و لحظات سخت و دشوار و لحظات شیرین پیروزی را پشت سر گذاشته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از همان ابتدای پیروزی انقلاب كه دشمنان به عمق و گستره این تحول عظیم پی بردند، همه امكانات دنیای استكبار به میدان آمد تا این نهال نوپا زخمی بردارد و از رشد و بالندگی باز بماند، اما هر چه دشمنی‌ها علیه انقلاب شدت گرفت، اقتدار و ایستادگی‌ها‌ نیز بیشتر شد، تا جایی كه امروز با افتخار در جایگاه الهام‌بخشی به همه ملل تحت ستم دنیا قرار گرفته است.

این اطلاعیه می افزاید: ‌رمز و راز این ایستادگی و اقتدار و پیروزی‌های مداوم، پس از ایمان و اتكاء به خداوند متعال، چیزی جز حضور و حمایت مردمی نیست؛ حضوری معنادار و همیشگی در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و دستاوردهای گرانسنگ مبارك آن‌ و به همین دلیل تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای ناامید ساختن مردم و خارج نمودن آنها از صحنه ‌‌قابل ارزیابی است.

وزارت دفاع در این اطلاعیه یادآور شد:حماسه هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت‌های خیره كننده در عرصه‌های هوافضا، پزشكی، ماهواره‌ای،‌ صنعت دفاعی،‌‌ ‌‌راهپیمایی‌های میلیونی و حضوری سرنوشت‌ساز و پرشور در بیش از 30 انتخابات مختلف، تنها گوشه‌هایی از این نقش حماسی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و سربلندی و افتخار آنان در آزمون‌های مختلف به شمار می‌رود.

در ادامه این اطلاعیه از دوازدهم اسفند ماه به عنوان آزمون‌ بزرگ دیگری در پیش‌روی ملت ایران یاد شده و آمده است: اكنون كه شاخ و برگ درخت تناور انقلاب اسلامی بر منطقه سایه افكنده و مردم حق‌طلب در سراسر جهان از ثمره مجاهدت‌ها و مقاومت ملت قهرمان ایران بهره می‌برند و امواج بیداری اسلامی كشورهای منطقه را یكی پس از دیگری درمی‌نوردد‌؛ دشمنان داخلی و خارجی با تمركز همه امكانات و توانایی شیطانیشان، عزم خود را برای شكست ملت بزرگ ایران ‌و به زانو درآوردن این الگوی همه حق‌طلبان جهان جزم ساخته اند.

این اطلاعیه می افزاید:اینك یكبار دیگر صحنه‌ای برای حضور مجدد حماسی ملت ایران در عرصه دفاع از انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) ، ‌پیشرفت و اقتدار آن در قالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است.

در ادامه اطلاعیه آمده است:در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز كه چشم امید همه ملل حق طلب و تحت ستم جهان به ملت ایران دوخته شده ، تداوم امواج بیداری ملت‌ها، انگیزه‌ای برای هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن این انتخابات حساس خواهد بود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این اطلاعیه می افزاید: متخصصان متعهد و جان بركف صنعت دفاعی كشور با الهام از تدابیر حكیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری، ضمن اعلام آمادگی برای حضوری پرشور در این انتخابات‌، آحاد ملت شریف، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی را به شركت در این آزمون دشمن‌شكن و خلق حماسه‌ای دیگر و در نتیجه تداوم روند اقتدار و پیشرفت نظام و خنثی‌سازی همه توطئه ها دعوت می كند.

سیام**1478*1580





:: برچسب‌ها: ساحل , رقص , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: