مردم، رای دادن را به ساعت های پایانی انتخابات موكول نكنند/ نتایج در حداقل زمان اعلام می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، ' مصطفی محمدنجار' روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز رای گیری از هشت صبح دوازدهم اسفند ماه از مردم خواست كه زودتر به پای صندوق های رای بروند زیرا شور و شوق انتخاباتی از ساعات ابتدای صبح چشم دشمنان را كور و آنان را ناامید می كند.

وی افزود: هشت صبح فردا پنجشنبه زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس نهم به پایان می رسد و انتظارمی رود نامزدها و هواداران آنان مطابق قانون رفتار كنند.

وزیر كشور با بیان این كه شور و نشاط انتخاباتی خوبی در كشور وجود دارد ، تصریح كرد: افرادی را كه شورای نگهبان به ما اعلام كرده از طریق ستاد انتخابات كشور به فرمانداری ها ابلاغ كرده ایم و اگر افرادی سر خود اقدام به تبلیغ كنند با آنها برخورد می شود.

محمد نجار با بیان اینكه به مشاركت خوب مردم در انتخابات امیدواریم و همه شرایط برای

برگزاری انتخاباتی باشكوه آماده است، خاطرنشان كرد: تمامی امكانات سخت افزاری همچون تمبر، مهر و تجهیزات كامپیوتری به استان ها و حوزه های انتخابیه ارسال شده است.

وی با بیان اینكه سه میلیون و 960 هزار برای اولین بار در انتخابات مجلس رای می دهند، گفت كه از میان این رای اولی ها - هجده سال تمام - 2 میلیون نفر پسر و یك میلیون و 960 هزار نفر دخترهستند.

وزیر كشورنتایج تمرین انتخاباتی روز گذشته را بسیار خوب توصیف و خاطر نشان كرد كه هیچ مشكلی وجود ندارد وهمه دستگاه ها از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شركت مخابرات همكاری خوبی در برگزاری این انتخابات تمرینی داشتند.

محمد نجار، سرعت بالا را وجه تمایز انتخابات 90 با دیگر انتخابات گذشته دانست.

سیام**9012**9132





:: برچسب‌ها: تورنتو , برلین , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: