نوشته شده توسط : gogos

سینا سماواتی' 21 ساله و دانشجو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، علت حضورش در انتخابات را دفاع از آرمان های امام (ره) و انقلاب عنوان كرد.

وی تاكید كرد: امروز آمده ام تا بگویم برای دفاع از ولایت فقیه تا پای جان ایستاده ام.

وی سخنان صبح امروز (جمعه) رهبر معظم انقلاب كه پس از رای دادن فرمودند كه مردم اول وقت بیایند را یادآور شد و گفت: من به ندای رهبرم لبیك گفتم و با شنیدن سخنان ایشان به ضرورت حضور اول وقت در انتخابات پی بردم و به سرعت خود را به شعبه اخذ رای رساندم تا رای دهم.

این جوان تهرانی تاكید كرد: انتخابات؛ صحنه نمایش اقتدار ملی است و ما ثابت می كنیم كه ایران سربلند و جاویدان است.

'علی صداقت پور' مرد میانسال تهرانی نیز معتقد است: حضور مردم در صف های طویل انتخابات مجلس نهم سیلی محكمی بر دشمنان انقلاب است كه در طی ماه های اخیر با تبلیغات وسیع خود قصد داشتند مانع حضور مردم همیشه در صحنه ایران در انتخابات شوند.

'محمد پورهاشم' 65 ساله نیز پس از آن كه شناسنامه و كارت ملی خود را به عوامل اجرایی شعبه اخذ رای داد، حضور مردم در صف های انتخابات را خیره كننده خواند و به خبرنگار ما گفت: دشمنان هیچ گاه تصور نمی كردند كه مردم ما اینگونه با صلابت از ساعتی قبل از آغاز رای گیری در صحنه حاضر شوند.

وی در ادامه به صف های طویل مردمی كه برای رای دادن به مسجد امام حسین آمده اند اشاره كرد و گفت: حضور گسترده مردم نشانه این است كه آنها همیشه در صحنه هستند و دشمنان نمی توانند كاری از پیش ببرند.

پورهاشم گفت: امروز مردم با حضور در انتخابات حجت را تمام كردند و به مولای خود لبیك گفتند.

'سكینه خدابنده لو' خانم 47 ساله كه در زمره نخستین شهروندان تهرانی شركت كننده در انتخابات در شعبه اخذ رای واقع در میدان امام حسین (ع) بود، با بیان این كه حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محكمی به آمریكا و مزدورانش است گفت: مردم ایران امروز باری دیگر نقشه های دشمن را نقش بر آب می كنند.

وی با یادآوری این كه رسانه های بیگانه این روزها در تكاپو برای یاس آفرینی و تبلیغات منفی در زمینه حضور مردم در انتخابات بودند گفت: آنان در رسانه های خود طوری القا می كردند كه مردم ما در انتخابات حضور نمی یابند ولی حضور امروز آنان نشان داد كه آنها هنوز ملت ایران را نمی شناسند.

سیام**9121**2026





:: برچسب‌ها: شهری , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: