رییس قوه قضاییه رای خود را به صندوق انداخت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، وی در جمع خبرنگاران، انتخابات را وظیفه شرعی بسیار مهم برای ملت ایران دانست و اضافه كرد: انتخابات در وضعیت سیاسی، اقتدار سیاسی و توانمندیهای علمی كشور بسیار موثر است.

آملی لاریجانی شركت در انتخابات را از مهمترین عبادات عنوان و بیان كرد: مردم با حاضر شدن در پای صندوقهای رای از این روز بهره مند شوند و شاهد سربلندی ملت جمهوری اسلامی و شكست دشمن باشیم.

وی تاكید كرد: امروز مردم باشور و نشاط در انتخابات شركت می كنند و همه باید به این مساله اهتمام داشته باشیم كه این یك وظیفه شرعی و عقلی است.

وی گفت: رای های میلیونی مردم از تك تك رای ها حاصل می شود و هر رای در آینده كشور تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین همه باید با شور و نشاط، همگام و همدل در انتخابات شركت كنیم.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینكه امور مهم سیاسی و اجتماعی كشور باید با نیت الهی صورت بگیرد، افزود: انتخابات سفره و بستری است كه حق تعالی در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

وی گفت: وقتی مجلس پشتوانه و ثبات علمی داشته باشد، كشور پیشرفت كرده و تاثیر بسزایی در آینده كشور خواهد داشت.

آملی لاریجانی از انقلاب اسلامی ایران بعنوان كشوری تاثیرگذار در منطقه یاد كرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسزایی در بیداری اسلامی كشورهای منطقه دارد و در مسیر آینده منطقه و كل اسلام موثر خواهد بود.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 12 اسفندماه راس ساعت 8 صبح همزمان با سراسر كشور با حضور مردم مومن و ولایی استان قم در 501 شعبه ثابت و سیار اخذ رای آغاز شد و مردم از میان 39 كاندیداها، سه نفر را برای وكالت در مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان می كنند.ك/2

/553/7404/ 556





:: برچسب‌ها: دریا , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: