فرجی: بانوان ایران در لیگ جهانی كاراته شركت می كنند
نوشته شده توسط : gogos

'محمدصادق فرجی' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان كرد: در دومین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان در استانبول تركیه مذاكرات خوبی با 'آنتونیو اسپینوز'، رییس فدراسیون جهانی و همچنین 'جورج المپیوس'، دبیركل این فدراسیون برای حضور بانوان كاراته ایران در مسابقات مختلف داشتیم و در ماههای اخیر نیز این مساله را پیگیری كردیم كه خوشبختانه تلاشها به بار نشست و فدراسیون جهانی با حضور بانوان كشورهای اسلامی با حفظ حجاب در لیگ جهانی موافقت كرد.

وی افزود: خوشبختانه مسوولان فدراسیون جهانی نگاه حمایتی مناسبی از ما دارند و با وجود مخالفتی كه از سوی برخی كشورها می شد با حضور بانوان كاراته ایران با حجاب اسلامی در لیگ جهانی كاراته موافقت كردند كه بر این اساس در نخستین گام تیم ملی بانوان را به مسابقات اندونزی اعزام می كنیم.

فرجی افزود: با توجه به اینكه اندونزی، میزبان سومین مرحله لیگ جهانی كاراته نیز كشوری مسلمان محسوب می شود سعی داریم دیگر كشورهای اسلامی را نیز برای حضور گسترده تر در لیگ جهانی كاراته با خودمان همسو كنیم.

وی ادامه داد: بانوان كاراته ایران توانایی های فنی بالایی دارند و ما علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا كه سال آینده در ازبكستان برگزار می شود، روی درخشش آنان در بازی های آسیایی 2014 نیز حساب ویژه ای باز كرده ایم.

سرپرست فدراسیون كاراته در خصوص حضور تیم ملی ایران در لیگ جهانی گفت: ایتالیا از میزبانی دومین مرحله این مسابقات انصراف داد و هلند جایگزین شد و رقابتها سه هفته زودتر از موعد برگزار می شود،از اینرو به دلیل كمبود زمان نتوانستیم در این رقابت به میدان برویم، اما پیكارهای لیگ جهانی را بسیار مهم می دانیم و در مراحل بعدی آن حضور پررنگی خواهیم داشت. سرپرست فدراسیون كاراته ادامه داد: برای اینكه شرایط تیم ملی هر روز بهتر شود و نقاط ضعف و قوت نفرات ایران و دیگر كشورها در اختیار مربیان قرار بگیرد به طور مرتب در لیگ جهانی شركت می كنیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: در خصوص مسایل فنی این پیكارها، در نشستی كه با كادر فنی داشتیم همه آنها از شرایط فنی ابراز رضایت كردند.

فرجی در خصوص مسابقات مهمی كه كاراته ایران در سال 91 خواهد داشت، خاطر نشان كرد: مسابقات قهرمانی آسیا و پیكارهای جهانی برای ما حائز اهمیت است كه امید فراوانی داریم در هر دو رویداد بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا كنیم.

سرپرست فدراسیون كاراته در خصوص انتخاب حبیب الله ناظریان به عنوان مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان گفت: ناظریان از پیشكسوتان خوشنام و صاحب سبك است و شناخت عمیقی از كاراته ایران و آسیا و جهان دارد و یقین دارم وی می تواند نقش موثری در برنامه های روبه جلوی فدراسیون داشته باشد.

وی افزود: همچنین برای كادر فنی نیز مربیانی گزینش شده اند كه تمامی آنان سابقه حضور در تیم های ملی در رده های سنی مختلف و همچنین باشگاه های حرفه ای را دارند و با وفاقی كه در بین آنان وجود دارد امید زیادی به كسب نتایج مطلوب داریم.

فرجی همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های جوانان و امید گفت: علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی در كنار دستیارانش مسابقات انتخابی و برگزاری اردوها را آغاز كرده است و بدون تردید این تیم می تواند آینده كاراته كشور را تضمین كند.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون برخلاف سال های گذشته تعداد اندكی ثبت نام كرده اند، گفت: ابتدا باید از جامعه بزرگ كاراته كشور كه به من اعتماد كرده اند تشكر كنم و امیدوارم خدمتگذار خوبی برای آنان باشم و برنامه های كه طراحی شده است را با كمك آنان به بهترین شكل انجام بدهیم. همانطوری كه از دوستان فعلی برای ثبت نام استقبال كردیم از حضور نفرات بیشتر در این امر استقبال می كردیم.

فرجی در خصوص زمان برگزاری مجمع فدراسیون عنوان كرد: فهرست افراد ثبت نامی را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده ایم و هر زمان كه كارهای اداری آن انجام شود، مجمع انتخاباتی را برگزار می كنیم.

3783/1647





:: برچسب‌ها: توکیو , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: