مردم از معیارهای خود برای انتخاب نمایندگان مجلس نهم گفتند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مردم سراسر كشور از صبح جمعه پای صندوق های رای رفتند و از همان ساعات ابتدایی رای گیری، حضور پرشور خود را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دادند.

از نكات قابل تامل این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور رای اولی ها پای صندوق های رای بود.

'فرزاد جعفری' از جمله رای اولی هایی است كه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت كرده است.

وی درباره نحوه انتخاب نامزدهای مورد نظر خود می گوید: فعالیت برخی افرادی كه به آنان رای دادم را در دوره هشتم رصد كرده ام و در نهایت آنان را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برگزیدم.

وی یادآوری می كند: نامزدهایی را نیز بر اساس برنامه های آنها انتخاب كردم و خوشحالم كه برای نخستین بار در زندگی می توانم در سرنوشت كشور تاثیرگذار باشم.

'آرمین محتشمی' از دیگر رای دهندگان جوان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز، درباره ملاك و معیار انتخاب نمایندگان مورد نظر خود می گوید: برای انتخاب برخی از نمایندگان با افراد بزرگ تر مشورت، و به آنان اعتماد كردم.

وی تصریح می كند: نكته مهم در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی، اخذ درصد بالایی از رای است و با حضور پرشور مردم، این مهم بطور قطع محقق خواهد شد.

'علی اصغر امینی' یكی دیگر از رای دهندگان نیز می گوید: معیار من برای انتخاب نمایندگان، ولایت پذیری آنان است و منتخبان من افرادی هستند كه برای اعتلای ایران اسلامی و رفاه مردم تلاش كنند.

این دانشجویی 24 ساله،‌ همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشان از ولایت مداری آنان عنوان كرد.

'حسن عیاری' نیز كه به همراه فرزند كوچك خود در یكی از حوزه های رای گیری حاضر شده بود، می گوید: نماینده مجلس باید نماینده مردم باشد و حقوق آنان را مطالبه كند.

وی ادامه می دهد: مردم رسالت و وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی فراموش نكرده و نمی كنند و همواره در هر دوره از انتخابات، حضوری پرشور خواهند داشت.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: گربه , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: