'سین مثل سیاسی' در ایام نوروز از شبكه یك پخش می‌شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز شنبه خبرنگارگروه فرهنگی ایرنا به نقل از شبكه یك سیما،' حسن نهضت ' تهیه كننده مجموعه تلویزیونی 'سین مثل سیاسی' اظهار داشت:این برنامه با هفت آیتم كه نشانگر سفره هفت سین سیاسی است تولید می شود .

وی افزود:این آیتم ها شامل 'سرآغاز '،' سوژه' ، 'سازندگان خبر'،' ساعی' ، 'سیخونك'، 'سرآمد ' و ' سالنامه' است؛ ضمن اینكه 13 پیام از مهم ترین بیانات مقام معظم رهبری در سال 90 در آیتم 'سرآغاز ' پخش می شود.

نهضت یادآور شد:مهم ترین اتفاقاتی كه در سال گذشته روی داده است به عنوان مثال دستاوردهای جدید هسته ای به صورت سوژه انتخاب می شوند و متن و تصاویردر آیتم ' سوژه ' قرار پخش می‌شود.

وی همچنین توضیح داد:گپ و گفت وگوی عیدانه و صمیمانه با مسوولان تلاشگر سال90 از دستاوردها و كاركردهایشان مثل وزیر دفاع ، وزیر ارشاد ، وزیر بازرگانی و تجارت در آیتم ' ساعی ' جای دارد .در آیتم ' سیخونك ' گزارش های مردمی با طرح سوالی چون 'اگر بخواهید از آنچه در سال 90 گذشت درسی بگیرد و آن را در آینده به كار ببرید چیست ؟ 'پخش می شود .

به گفته نهضت ،حركت های هتك حرمت و رفتارهای قبیحانه مثل اقدام شبكه بی بی سی در مقابل یك معترض سیاه پوست در جریان تظاهرات در انگلیس در آیتم 'سرآمد ' مطرح می شود و در بخش 'سالنامه ' هفت خبر از مهم ترین رویدادهای ماه همراه با تصاویر بازگو می شوند.

'سین مثل سیاسی ' در 13 قسمت25 دقیقه ای در حال تولید است و از یك فروردین 91 روی آنتن شبكه یك سیما می رود.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: