گردنه اسدآباد همدان بازگشایی شد
نوشته شده توسط : gogos

'محمد رودباری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گردنه برفگیر و سخت گذر اسدآباد به علت تردد چند خودروی فاقد زنجیر چرخ و متوقف شدن این خودروها در محدوده 'آب باریك' مسدود شد.

وی اضافه كرد: همچنین تردد خودروها خلاف جهت و در خط مقابل موجب مسدود شدن مسیر عبور خودورها مقابل شد و همین امر در تشدید ترافیك و زمان بر شدن بازگشایی این مسیر تاثیر گذاشت.

وی اظهار داشت: عوامل راهداری با بهره گیری از خودروی سنگین اقدام به بكسل كردن خودروهای فاقد زنجیر چرخ و بازگشایی این محور كردند.

وی گفت: رانندگان بدون توجه به هشدارهای پلیسی و در این شرایط نامساعد جوی اقدام به تردد بدون زنجیر چرخ در محورها برفگیر كرده كه در بیشتر مواقع موجب راهبندان طولانی مدت می شوند.

معاون راهداری اداره راه و شهر سازی همدان گفت:هم اكنون به رغم شدت یافتن بارش برف در محورها و گردنه های برفگیر این استان نظیر اسدآباد، همه كسی و نورآباد تمامی این راه ها باز و تردد تنها با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

وی اضافه كرد: شدت كولاك و مه غلیط در گردنه های برف گیر استان موجب كاهش دید رانندگان شده ، به همین منظور رانندگان باید برای جلوگیری از بروز سوانح ناگوار و راهبندان احتمالی علاوه بر استفاده از زنجیر چرخ ، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

7525/551/ 640





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: