پخش سری جدید مجموعه قهوه تلخ در نوروز قوت گرفت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، توزیع مجموعه ویدیویی قهوه تلخ از ابتدای سال جاری در شبكه نمایش خانگی آغاز شد اما سری 26 این سریال ویدیویی پیش از كسب مجوزهای لازم از اداره كل دفتر همكاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی،در سوپرماركت های شهر تهران توزیع شد كه این امر منجر به توقف تولید آن شد.

یكی از بازیگران این مجموعه ویدیویی درباره عرضه قهوه تلخ در ایام نوروز به خبرنگار ما گفت: دست اندركاران این مجموعه اعلام كرده اند توافقاتی برای توزیع بخش 26 این مجموعه در شبكه نمایش خانگی برای ایام نوروز انجام شده است.

این بازیگر یادآور شد كه در صورت موافقت مسوولان حوزه نمایش خانگی پخش این مجموعه در قالب دو فصل دیگر انجام و پایان می یابد.

بازیگر مجموعه قهوه تلخ همچنین با بیان اینكه بخشی از هزینه های حضور بازیگران در این سریال تاكنون پرداخت نشده اظهار امیدواری كرد كه با توزیع این مجموعه در شبكه نمایش خانگی حقوق معوقه بازیگران این سریال ویدیویی پرداخت شود.

مهران مدیری، سیامك انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سعید پیردوست سحر ذكریا و رضا فیض نوروزی از بازیگران مجموعه ویدیویی قهوه تلخ به كارگردانی مهران مدیری و تهیه كنندگی برادران آقاگلیان هستند.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: تابستان , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: