با پشتوانه عظیم مردمی از همه گزینه ها علیه دشمن استفاده می كنیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح، در این بیانیه آمده است؛ انتخابات 12 اسفند فرصتی زرین برای ایران سرافراز فراهم كرد تا با پشتوانه مردم هوشمند این سرزمین الهی امیدوارتر از هر زمانی افق های پیش رو را یكی پس از دیگری طی كند و آرمان های بزرگ خود را تحقق بخشد.

ستاد كل نیروهای مسلح در بیانیه خود می افزاید:تجربیات گرانسنگ 33 سال اخیر، حاكی از آن است كه حق ماندنی و باطل رفتنی است و آینده بشریت در انتظار آموزه هایی است كه توحید، عدالت و انصاف را سرلوحه دكترین های خود قرار می دهد.

ستاد كل نیروهای مسلح ضمن تبریك حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت غیرتمند ایران؛ آمادگی بیش از پیش خود را برای خدمتگذاری، جانفشانی و اقتدار افزایی این نظام مقدس اعلام می كند.

در این بیانیه اضافه شده است؛ ستاد كل نیروهای مسلح به دشمنان می گوید كه به فضل خدای متعال و با پشتوانه عظیم مردمی آماده است از همه گزینه ها علیه بدخواهان، متجاوزان و مزاحمان استفاده كند.

ستاد كل نیروهای مسلح در خاتمه بیانیه خود به آمریكا و رژیم صهیونیستی نیز هشدار داده است كه بیش از این مردم آمریكا، اروپا و جامعه جهانی را با رجزخوانی های پوچ و جنگ طلبانه خود آزار ندهند.

سیام**1478**9012*1580





:: برچسب‌ها: فلوریدا , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: