افزایش شهروندان آمریكایی كه قادر به تامین نیازهای اولیه نیستند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از آتن، این روزنامه همچنین با اشاره به گسترش فقر در كشور آمریكا می نویسد، بر اساس آمار منتشر شده 6/18 درصد شهروندان آمریكایی قادر به تامین مواد غذایی و مسكن برای خود و خانواده هایشان نیستند.

این روزنامه درمقاله خود در مورد اوضاع وخیم اقتصادی آمریكا و وضعیت مردم این كشور می نویسد، اداره آمار غیر دولتی ' مركز سازمان تحقیقات و تلاش برای غذا' (FRAC)، پس از نظر سنجی و تحقیقات اعلام كرده است، در سال 2011 میلادی وضع شهروندان فقیر آمریكا وخیم تر شده و حدود6/18 در صد شهروندان این كشور حتی قادر به تامین مواد غذایی لازم برای خود و خانواده هایشان نیستند.

بر اساس گزارش این روزنامه به نقل از (FRAC) به رغم ادعای دولتمردان مبنی بر كاهش نرخ بیكاری و بهبود وضع اقتصادی در آمریكا، حقایق چیز دیگری است زیرا به علت كاهش حقوق ومزایا، درآمد پایین مردم و افزایش قیمت ها، هر روز بر تعداد افراد فقیر در این كشور افزوده می شود.

این روزنامه در گزارش خود همچنین می نویسد، در سال 2010 میلادی تعداد 46 میلیون نفر از شهروندان آمریكا زیر خط فقر زندگی می كردند و از تامین مواد غذایی خود عاجز بودند.

روزنامه توویما در ادامه مقاله خود در مورد وضع اسفبار اقتصادی مردم آمریكا به نقل از سازمان طیف وسیع فرصت شغلی برای بانوان( Wider Opportunities for Women) می نویسد، 45 درصد از شهروندان آمریكایی اعلام كردند كه قادر به تامین نیازهای اولیه خانواده های خود، همچون غذا و حمل و نقل، نمی باشند.

این روزنامه همچنین می نویسد، حدود 40 درصد ازشهروندان آمریكایی در چنان شرایط بد اقتصادی قرار دارند كه با ایجاد یك حالت اضطراری، فقیر و ورشكسته خواهند شد.

این روزنامه درادامه مقاله خود به نقل از مركز سیاست مسكن (enter for Housing Policy) بیش از 20 درصد مستاجران نصف حقوق خود را برای اجازه مسكن پرداخت می كنند و حدود 20 درصد از افراد بالای 50 سالگی به علت نداشتن توان مالی از رفتن به دكتر برای معالجه و انجام معاینه های لازم پزشكی خودداری و یا به خرید داروهای ارزن قیمت و بی كیفیت روی آوردند.

**2170** 1574





:: برچسب‌ها: حیوانات , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: