اردوغان دو سال دیگر زنده است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از منابع خبری تركیه ، در پستهای الكترونیكی منتشرشده از سوی ویكی لیكس گزارشی در مورد وضعیت سلامتی ' رجب طیب اردوغان' نخست وزیر تركیه از سوی موسسه اطلاعاتی ' استارفورد' آمریكا وجوددارد كه در آن ادعا شده است اردوغان حداكثر دو سال دیگر زنده خواهد بود.

بنا به این گزارش كه ادعا می شود به استناد اطلاعات ارایه شده از سوی یك فرد نزدیك به اردوغان و نیز پزشكان معالج وی تهیه شده است، پزشكان پیش بینی می كنند نخست وزیر تركیه كه به دلیل ابتلا به بیماری سرطان روده بزرگ در ماه های گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته است ، حداكثر دو سال دیگر زنده خواهد بود.

بر پایه این گزارش ، در پی تشخیص ابتلای اردوغان به سرطان روده ، با وجودی كه پزشكان معالج وی 20 سانتی متر از روده وی را در عمل جراحی بر داشتند ولی بیماری رو به پیشرفت است.

این گزارش افزود: فوت اردوغان تنش هایی را در حزب حاكم ' عدالت و توسعه' ایجاد خواهد كرد، زیرا ' عبدالله گل' رییس جمهوری تركیه و از بنیانگذاران این حزب توجه چندانی به حزب ندارد و از پایگاه چندانی در حزب برخوردار نیست.

' احمد داوداوغلو' وزیر امور خارجه تركیه نیز حامیان چندانی در حزب ندارد و اردوغان در حزب ' عدالت و توسعه' بیش از همه به ' علی باباجان' وزیر امور خارجه سابق و وزیر اقتصاد كنونی و ' تانریلدیز' وزیر انرژی و منابع طبیعی اعتماد دارد.

به گزارش ایرنا ، در پی انتشار این گزارش پروفسور ' دورسون بوغرا' رییس تیم جراحی اردوغان گفت: من چنین سخنانی را نگفته ام و محتوی این گزارش به نقل از كادر درمانی اردوغان دروع محض است.از لحاظ اخلاقی هیچ پزشكی در مورد وضعیت سلامتی بیمار خود نمی تواند اطلاعاتی ارایه بدهد و در مورد وضعیت سلامتی اردوغان در هر زمان اطلاعیه های رسمی صادر شده است.

پروفسور ' حسن تاشچی' از دیگر پزشكان معالج اردوغان كه پزشك معالج مادر اردوغان نیز بود و به درخواست نخست وزیر تركیه تیم جراحی را تشكیل داده بود گفت: در مورد وضعیت سلامتی اردوغان نمی توان مطالب یاد شده را تایید كرد.

وی با رد ادعاهای مربوط به ابتلای اردوغان به سرطان گفت: در بدن اردوغان توموری وجود ندارد كه بشود گفت سرطان است.

خاورم**2012 ** 230 **1446 **





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: