هشدار حزب الله نسبت به آغاز جنگ نرم غرب علیه جوانان مقاومت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ 'نعیم قاسم' معاون دبیركل حزب الله امروز سه شنبه طی مراسمی در بیروت با اشاره به جنگ نرم غرب علیه نسل جوان امروز گفت: غرب این بار نه از طریق نظامی بلكه از راه تسخیر عقل ها و گسترش برنامه های مستهجن و ترویج اباحه گری در جامعه به سراغ نسل جوان ما رفته است.

وی افزود: غرب سعی می كند با دور نگه داشتن جوانان از اطاعت خدا و فراهم آوردن امكانات مادی و رفاهی، آنها را به امور شهوانی و خوش گذرانی مشغول كند تا هیچ نقش و جایگاهی در جامعه و در جهت اصلاح آن برعهده نداشته باشند.

معاون دبیركل حزب الله تصریح كرد: غرب با به راه انداختن جنگ نرم علیه نسل جوان، درصدد پركردن ذهن آنها با انبوهی از خرافات و سخنان بی پایه و اساس و تحریف اصول و مبانی اعتقادی و غرق كردن آن ها در دنیای لذت و شهوت رانی است تا سرنوشت آینده آنها را دردست گیرد.

قاسم با اشاره به نقش رسانه ها در منحرف كردن افكار و ذهن جوانان گفت: رسانه ها به بهانه آزادی بیان با نمایش برنامه های ضداخلاقی و مستهجن درصدد سیطره بر ذهن جوانان و منحرف كردن آنها هستند.

معاون دبیركل حزب الله با انتقاد شدید از عملكرد رسانه ها در تخریب روان و اذهان جوانان گفت: شما حق ندارید تحت عنوان تمدن گرایی و رقابت با غرب، قشر جوان را دست مایه اهداف شوم خود قرار دهید.

وی خطاب به رسانه ها افزود: اگر واقعا حرف از رقابت با غرب است، از رقابت های علمی، اخلاقی و رسیدگی به امور اجتماعی صحبت كنید ولی هنگامی كه رقابت در امور بی ارزش و ضد اخلاق باشد این رقابت از نظر ما مردود و باطل است.

خاورم*2023**1030 **1446





:: برچسب‌ها: اسپانیا , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: