موحدی:رقابت های والیبال ساحلی اردوی مناسبی برای بازیكنان است
نوشته شده توسط : gogos

'حمید موحدی'روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در گفت و گو با روابط عمومی این فدراسیون افزود: تیم ملی والیبال ساحلی كشورمان مرحله سوم مسابقات انتخابی المپیك را پیش رو دارد و باید برای این رقابت ها خود را آماده كند.

وی تصریح كرد:تیم هایی مانند قزاقستان كه در مسابقات كیش نیز حضور دارد اردوی ثابت خود را برای اینكه كشورمان سردسیر است و از نظر جغرافیایی برای ساحلی مناسب نیست در كشور استرالیا برگزار می كند .

سرپرست مسابقات جام دانشگاه آزاد در خصوص نحوه صعود تیم های آسیایی به بازی های المپیك در رشته ورزشی والیبال ساحلی افزود: تیم نخست مسابقات قهرمانی آسیا كه خرداد ماه در چین برگزار می شود، به صورت مستقیم راهی بازی های المپیك می شود.

وی افزود : تیم های دوم و سوم نیز به جام جهانی والیبال كه نمایندگان دوم و سوم پنج قاره دیگر هستند، بخت خود را برای صعود امتحان خواهند كرد.

موحدی خاطرنشان كرد : بازی های جام جهانی والیبال ساحلی نیز اواخر تیرماه برگزار خواهد شد و دو تیم نیز از این رقابت ها به المپیك صعود خواهند كرد.

دبیر كمیته والیبال ساحلی كشورمان گفت: در بازی المیپك 2012 لندن 24 كشور شركت می كنند كه 16 تیم برتر رده بندی جهانی، انگلیس، قهرمان پنج قاره جهان و دو تیم برتر جام جهانی در آن شركت می كنند.

1587**1440





:: برچسب‌ها: فلوریدا , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: